Painting Dzsem a kis gobbó szemszögéből

SZERZŐ: goblinpirate 14:05

emberek.jpg

Uff!

No, így ebéd meg alvás után, jól lakott ovis módjára elregélném nektek ezt a csodát ami itt a hosszú hétvégén ért engem/minket.

Előre jelezném hogy a történések egy tizedét sem leszek képes leírni, főleg mert akkor az ujjaim körülbelül leszakadnának.

Elöljáróban el kell mondanom hogy Games Day magasságában Maxx és Geri feldobták az ötletét annak hogy lehetne rendezni egy ilyen festős maratont a Massive Voodoo-s festős party képére, szűk baráti körben. Meg is kaptuk a béta invitation-t Facebook-on, aztán ment a szervezés, és konkrétan Pünkösd-re lett lefixálva a dolog.

Múlt héten pótolgattam a bérfestős elmaradásaim, főleg hogy Maxx-nak is tudjak végre adni valamit, meg hogy legyen pénzem is rendesen, relative jól haladtam, bár mindennel nem tudtam elkészülni,ami kicsit zavart is, de majd a héten.

Pénteken hajnali 4ig festettem, utána röpke 3 óra alvás, ébresztő, pakolás aztán irány a vonat,egyre fent voltam Pesten, Duna Plázába kettőkor volt találkám Petivel akinek vittem egy adag 15mm-es elfet, aztán tiszteletemet tettem a Wargammersbe, bevásároltam magamnak, Tominak, aztán hédereztem kicsit a Nyugatiban amíg a többiek felértek Pestre, kimentem eléjük a Délibe, jött Loki aztán zúztunk hozzájuk.

 

Otthon náluk Andi már izzította a kaját, valami isteni volt, pálinkáztunk, visítoztunk, söröztünk, visszalényegültünk gyerekbe amikor nézegettük az Oop figurákat :D.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egész jól voltam addig a pontig, amíg nem volt takarodó, és nem tettem le a fejem a matracra, hirtelen forgott az egész Világ,nem csak a szoba :D. Elmentem, meglátogattam a Porcelán istenséget, olvasás közben elaludtam a budin, arra ébredtem hogy Tomi kétségbeesett hangon szólongat:

- Tippi, Tippi! Minden rendben?
- Öüüööüöghhgh, persze, csak elaludtam, majd mék be.

Magasröptű válaszom után megnyugodott és elrakták magukat Szombatra. Én megmostam az arcom, abban a pillanatban éreztem hogy jön Vuk, de hozza az egész családot a szemétláda, jobb kéz csap elzár, eközben bal nyitja a budi ajtót, Porcelán istenséget nyakon, utána tisztába raktam szegényt, meg megmostam az arcom és jól lakott ovisként elraktam magam én is :D.

Reggel szokásos Oroszlán fejjel megyek ki, következő párbeszéd Loki és Tomi között:
T. - (Lokit meglátta), húha ki ez az állat?

L. - (engem meglát), itt az igazi állat.

Következő kép hogy Tomi rám néz és kb felsikít :D. Ezután pakolás, életmentő kávék infúziós betöltése. Macskával játék, búcsúzkodás Anditól és irány a Metró. Kivergődtünk Széll Kálmánra, irány Budakeszi. Mindenki izgult már rendesen, én is hogy érjünk már oda mert emellett minden bajom is volt már a tömegközlekedéstől :D.

Végállomáson leszálltunk, Geri már várt minket, köszönés, bepakolás kocsiba, kb 3 perc múlva náluk is voltunk, Maxxx és Ubi már nagy erőkkel dolgoztak, köszönés és, Welcome sör ami nekem kb életmentő volt ezen a ponton.

Közben kutyákat betámadtam egyből, dögönyözés mesterfokon, többiek állandó jelleggel piszkáltak hogy miket vágok le a kutyákkal :D.

 

 

 Mindenki vételezett magának egy talpat, és nekiálltunk a saját szánk íze szerint dísztalpat kreálni, közbe poénkodás, csipkelődés, Pro és kontra, magas labdák, még magasabb labdák. Hallgattuk Tomi állandó jellegű emozás-át, hogy az ő talpából semmi sem lesz.

 

Körülbelül a Szombatunk el is ment arra hogy a talpakkal elkészüljünk. éjfél körül fejeztük be őket, aztán Vasárnap reggel még voltak kis utómunkák, egyiken - másikon.

Jól voltunk tartva azt kell hogy mondjam, mindkét nap olyan finom ebédet kaptunk, hogy mindenki dugig tele volt :D.

Még Szombaton összeraktuk a Démonetteket is.

Éjfél körül indultunk elvackolni magunkat, Tomi és Geri pont bulizós állapotba kerültek, de a női vasszigor őket is elnyomta, úgyhogy átcaplattunk a szomszédos Panzióba, fürdés, kicsit szívtuk Tomi vérét a már már szálló igévé vált "Ti nem szerettek engem" mondatával :DD.

Reggel Geri telefonált hogy gőzölög a kávé, csapassuk át magunkat izibe. Én el is készültem elég gyorsan, Loki morgott és vergődött még egy kicsit, Tomiék meg a tusfürdőt mosták ki a pipere táskából :D. Átmentünk, reggeli, átszámoltuk mennyi sör fogyott Szombaton, közben kutyák bevették a kunyizós fejet, ami egyedül rám hatott, mert érzékeny vagyok a Jedi elmetrükkre, úgyhogy a szendvicsem sonkás-sajtosból átlényegült vajas - sajtossá :D.

Mindezek után nekiültünk a Démonettek-nek, igazán MaXxxxx és Geri haladt látványosat, mi többiek el voltunk havazva, főleg miután belaktunk az ebédből. Öt után összepakoltunk, búcsúzkodás és irány vissza Pestre. Nyugatiban hédereztünk kicsit,mert volt egy fél óránk.

Egyszer csak 3 kevláros rendőr tűnt fel, itt jött az hogy diskuráltuk hogy ugyan vajh miért vannak ők itt,mint később kiderült, Videoton drukkereket kísértek,szerencsére balhé nem volt, aminek akkor örültem igazán amikor elbúcsúztam a többiektől és a peron felé vettem az utam, mivel a drukkerek vonata a hármasról ment az enyém pedig a kettesről, így eléggé paráztam , de elvoltak azzal hogy a rendőröket szidták a vonatról :D.
 

Röpke három óra alatt haza is  értem, valami isteni volt bedőlni az ágyamba :D.

További képeket találtok itt:

picasaweb.google.com/108226677778705291454/PaintingJam

 

Nagyon örültem hogy összehoztuk ezt az egészet, örültem hogy végre nem csak pár szót tudok váltani Gerivel, Maxxxxx-al, Ubival, hanem hogy közelebbről is megismerhettem őket.
Külön köszönet Gerinek és asszonypajtijának a vendéglátásért, jól éreztem magam nagyon.

Végre Tomiékat is újra láthattam, tavalyi viharos GD után, most kifejezetten jót tett a lelkivilágomnak.

Búcsúzásképp Tomi és Tündi, csak hogy vigasztalásképp szolgáljak a tusfürdő végett, hazafelé a vonaton éreztem a tusfürdőm illatát, itthon kiderült miért: Mert az enyém is szerencsésen kifolyt :DD.

És majdnem kimaradt, az izlandi mohás kis zacskóm elrakta valaki,úgyhogy majd kérném vissza ha meglesz :P.
 

2012 máj. 28

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr814550828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MARNEUS 2012.05.29. 09:11:08

:-D
Ehehe ! Azért a Porcelán Fehér Isten Kultusza még mindíg él ! Azért a Kutya dögönyözésedről kellett volna videjót csinyálni :-D

MAC

goblinpirate 2012.05.29. 10:50:43

Igen, az elmaradt! :D De majd legközelebb :D
A kultuszt pedig mint főpap, életben fogom tartani! :D

kabaman 2012.05.29. 13:19:32

Ez a történet csuda klassz volt :-)

goblinpirate 2012.05.29. 15:21:19

@kabaman: Örülök hogy tetszett :D

Transferatu 2012.05.30. 12:01:49

Éljen a Festő-lekvár! :D
Még sok ilyet! Szóljatok, ha lesz konvert-jam is...

Cs@tLós 2012.05.31. 15:15:20

Ehh, szivesen ellátogatnék egyszer én is egy ilyen összeverbuválódásra, de nem vagyok még csak ismerős sem sajnos ilyen körökben, pedig biztos rengeteget lehet tanulni, én plö nem tudom, hogy hogy kell ilyen komplexebb talpakat összerakni (eszközök, alapanyag beszerzés, estébé).

Én ráadásul mooooooopsz :D:D:D Imádom, kedvenc kutyafajtám, na engem látnátok mit tudok művelni a kutyikkal :D A jedi-elmetrükk viszont már nem működik nálam, 1 spániellel gyakorolhattam az ellenállást :P

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2012.05.31. 15:45:14

Ez így elég fasza lehetett, már-már irígykedek :)

goblinpirate 2012.05.31. 22:10:39

Én agyaltam rajt hogy itt nálunk is lehet hasonlót összehozni majd, viszont mi igencsak Somogyba lakunk, az pedig a fővárostól messzi van, de nyitott vagyok a témára.

goblinpirate 2012.05.31. 22:13:31

@Cs@tLós: Én is nagy Mopsz fan vagyok, legkedvencebb viszont a Spániel :).
Engem a kutyák könnyen meg tudnak törni :D.

@St4rk: Fasza is volt :).

MA5X 2012.06.01. 10:36:37

@Cs@tLós: komplexebb talp: ki kell menni erdobe/kertbe egy gyujtogetni, mint az oskori emberek :D (ld a tobbi kep kozott a kerti-gyujtogetos kepet, ha minden igaz MAC valtozataban be is van linkelve)

@St4rk: :), de neked (nekunk) ott az igazi, valamikor csak tart workshop-ot a kozeledben is. Tavaly en is emiatt tudtam reszt venni.

@goblinpirate: vicces, de somogy nekem kozelebb van. Legalabb nem kell kocsival visszamenni Bp-re, hogy visszamenjek este Pecsre, majd masnap vissza repterre. :D

Amugy remelem lesz meg idonkent ilyesmi, de... nos azert evi kb 1-nel tobbet nem tudom, hogy be tudok-e vallalni... annyira nem olcso az utazas.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2012.06.01. 10:48:24

@MA5X: Mi az, hogy igazi? A posztból és a képekből az jött le, hogy jó hangulatú hétvége volt, festegetés, bográcsozás, sörözgetés. Mi ebben nem igazi? :)

Petrow 2012.06.01. 11:23:47

@goblinpirate: Hejj, és merre vagyon az a helység kies Somogyunkban? Csak mert most szombat óta már én is de facto ott lakom, igaz, az északnyugati szegletben :)

MA5X 2012.06.01. 12:46:15

@St4rk: joreszt kovette a 'program' a MV-s workshop-ot, arra ertettem. Igaz direkt lazabbra lett veve, hogy legyen ido a bogracs-sor felallasra :)

@Petrow: Sasd, szoval delkelet fele, de nem olyan nagy megye, hogy ne sikeruljon osszehozni valamit.

goblinpirate 2012.06.01. 15:16:37

@Petrow: Sásd City, egy turházásra Kaposvár és Pécs között :D.

@MA5X: Azaz évi egy valószínűleg ismét Geriéknél lesz, mert ott elég patent volt minden, panzió szomszédban stb.
Nálunk sátrazás, földön alvás ilyesmi, szóval puritánabb a szállás lehetőség, viszont hozzánk jöhet bárki,aki nem rúgja szét a ház oldalát.

sztyopper 2012.06.30. 07:08:02

Lehet kicsit későn, de a balaton partra lehetne szervezni ilyesmit. Az mindenkinek kurta messze van.
Ráadásul szezonon kívül óccsó a szállás.

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) fantasy (1) Fantasy (7) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása