Great Unclean One házilag

SZERZŐ: Transferatu 22:51

"-Lord nurgle.

-...Yes, sculpter?

-Riiiiiiiiiise!"

És a zene a csúcsára hág, és háttérben villámlás. Vagy valami ilyesmi.
ikon.jpg

Nos, örömmel jelenthetem, hogy túl vagyok az első GS és egyéb "szobromon", "elvesztettem szüzességem" e téren. :D

Az úúúgy volt, hogy feldobtam decemberben egy hirdetést bérmelóra, amire - dacára annak, hogy jeleztem, nem vagyok jó szobrászatból - rögtön greater daemon megrendelés lett a vége. Igazából dupla megrendelés, ez csak az első fele a dolognak. A másodikat is postolom majd, ha elkészült. A nurgle mindenesetre elkészült, emhol a végeredmény:

nurgle apó, a kész mű, mellé a mérethez (v)iszonyítási alap

size comparison.jpg"szarvas-lábas hutt vállvetve harcol porosz-orkkal"

Mivel nem vagyok egyáltalán tapasztalt e téren, hogyan kéne egy ilyennek nekifogni, ezért egy "unortodox" (hát nem szép szó?) drótvázzal kezdtem: selejtes fej-fül-hallgató kábeleket kezdtem el formára ragasztani, amivel az volt a cél, hogy ne csak az elnagyolt formát adja ki, hanem a klasszik nurgle apó felszakadt bőre alatti husit is rögvest jelezze. Ennek látványából a végére egész kevés maradt, az oldalbordáknál és a kezeknél látható. Eredetileg a dolog így nézett ki:

frame.jpgA kezek egy szegény alien figuráé (a képen már látható a második lépcsőfok, a GS kezdő lépései). Eztán nekifogtam a Greenstuff melónak. Mint utólag kiderült, a nagy öreg igen-igen éhezik az ilyenre, mert felfalt két adagot is, nem kis meglepetésemre. Pedig még ahol tudtam, inkább a fimo gyurmát használtam, ami - kiegészítve a drótvázat - a fő formákat volt hivatott tovább árnyalni. 

Közben elkészült stirolból a kard, kicsit meggyötörtem az anyagot, és kapott gusztucstalan rózsaszín csőből markolat-szíjat is:

nurgleSword.jpgA fejet újradolgoztam, kiszáradt fimo gyurmából kifaragtam a koponyát (alább a szájpadlásnál még látszik a fehérje), két különböző méretű gyöngyöt tettem a szemüregbe, és jöhetett is a GS borítás - ahogy az egész testre is:

GS style.jpgAsszem nem tudom felsorolni, hány eszközt használtam a bőr detailezésénél. Volt ott fültisztító-pálcikától kezdve az ecsetvégig, szilikonfejű mintázó ecsettől kezdve a golyóstollig minden, véső, ár, tű, mittomén. Még a fel nem használt GS darabkákból is golyókat gyúrtam, hogy félbevágva azok legyenek a nagyobb hólyagok.

A lábat ilyenre terveztem, kicsit boogie-manesre, férgekből álló és testté morfolódó izét szerettem volna, bár ez lehet hogy "nem jött át". Azért volt velük macera. Éééés emhol a 360 fokos verzió, bár nem gifben:

turnaround1.jpgturnaround2.jpgA végén kapott ide-oda likvid GS-t, hogy legyen rajta, ha már megvettem. Nem mondanám, hogy elégedett vagyok vele, de első figurának nekem bőven jó, amolyan TTQ sculpt... a részletek azért mutatják, hogy van még mit tanulnom:details.jpgSem a szarvat, sem a kezeket nem tudtam olyanra megcsinálni, amilyenre szerettem volna - lehet hogy csak nagyok az elvárásaim - és biztos lehetne jobb is... de ugye egyetlen szűzlány sem egy instant gésa az ágyban...

Remélem, tetszik. Ha van ötletetek, hogyan lehetne legközelebb a szarvat jobban megoldani - a drótváz még fogta úgy-ahogy, de nem is engedte nagyon a mintázását - vagy bármi észrevételetek van, ne legyetek restek kommentelni :D

A mai epizód folytatásaként legközelebb a "Szépség és a szörnyetegből" a szépséget láthatjuk... ;-)

2013 jan. 16

Címkék: fantasy warhammer daemon nurgle greenstuff unclean

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr685022697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MARNEUS 2013.01.16. 23:11:50

Transferatu !

Gratula ! Mindig is tudtam , hogy Zseni vagy de ez most be is bizonyosodott!
Gratulálok ! Nagyon szép munka. Tanácsot nem tudok adni de szerintem a fejlődés majd jön magától ha majd még 10+ db- t rendelnek tőled :D Személy szerint nem vagyok oda Nurgle papáért de ez a munka megfogott :D
Még 1x Drakula :D
Majd kérj a tulajtól festett képeket is róla , hogy láthassuk a végeredményt !

MAC

Transferatu 2013.01.16. 23:19:33

@MARNEUS: Köszike szépenke! Örülök hogy tetszik! :)
Mindenképp szeretném majd látni elsőszülött fiamat sminkben is, tuti kérni fogok róla képet festve.

Bulba 2013.01.16. 23:42:06

Gusztustalanul néz ki. És ez ebben az esetben hatalmas dícséret. Irígy vagyok...

iipepeii 2013.01.17. 01:46:02

Eszméletlen frankó lett és nagyon örülök, hogy lényégeben kaptunk egy step-by-step tutorialt is. Zseniális! :)

kabaman 2013.01.17. 05:43:49

Nagyon szép, részletes munka, Nurgle papa büszke lenne Rád! Én a fejét icipicit kisebbre vettem volna, de üsse kavics, én így is befogadnám a seregbe Ragya Urat, egyenesen fővezérnek!

Transferatu 2013.01.17. 08:58:21

@Bulba: Köszi szépen! Néha a Kedvesem orra alá dugtam a figurát, és ha azt a reakciót kaptam, hogy "Fújj! Gusztustalan! Undorító! Beteg!" akkor tudtam, hogy helyes irányba megyek. :D
@iipepeii: Kösziköszi! A Koponyáról nem készült kép, így nem teljes a tutorial. Végül is egy elnagyolt forma volt, így úccse lett volna rajta semmi látnivaló... :D
@kabaman: Az biztos hogy nagy feje lett, és minél "nagyobb" egy figura, általában annál kisebb a feje a testhez képest, de ezt most valahogy kihagytam. Az észrevétel jogos. :)

BoneHeart 2013.01.17. 10:30:10

Első munkának fantasztikus!
A kard kifejezetten tetszik!
Csak így tovább :)

Transferatu 2013.01.17. 10:33:16

@BoneHeart: Köszönöm szépen a nagyon inspiráló szavakat! :) Gondolkodom a saját szakállra szobrász-gyakorlatokon... (megrendelés nélküli GS baba-gyurmázás)

kabaman 2013.01.17. 11:47:29

Ha csinálsz Death Korps of Krieg katonákat fele ilyen minőségben és tízezerszeres mennyiségben, garantálok Neked egy hűséges vevőt 2013-ra. ;-)

sztyopper 2013.01.17. 12:25:11

Hát bakker ez a mutáns rénszarvas krvajó lett. :)

Transferatu 2013.01.17. 13:22:44

@kabaman: Hátööö... tízerer figura fix hogy nem készül el egy év alatt... :D
Emberi keretek között vállalok természetesen melót, beszéljük meg, ha gondolod. ;-)
@sztyopper: génmanipulált rénszarvasok, támadás! :D Én úgy nem tudok gyurmázni, mint ahogy te festeni - azzal a különbséggel, hogy én TÉNYLEG nem tudok gyurmázni. :D

sztyopper 2013.01.17. 15:04:12

@Transferatu: Az tök jó.
Te nem tudsz gyurmázni, én meg festeni.
Csinájjunk má egyszer egy közös projektet. :)
Mindketten balfacok vagyunk valami csak kijön a végéből. :)

Transferatu 2013.01.17. 15:11:58

@sztyopper: Okééé! És indulunk vele a Young Blood kategóriában :D

MARNEUS 2013.01.17. 15:57:20

@sztyopper: @Transferatu:

Béna kétbalkezes bagázs...csak sírtok aztán az egyiknek több szobra van mint a másiknak :D

De a közös meló az nekem is tetsződő dolog :D engem is bevesztek ???

Ha 3n csináljuk a művészetet akkor mi leszünk a TMSZ ????

:D

MAC

Transferatu 2013.01.17. 16:04:08

@MARNEUS: Hehe. Kell még valaki, aki G-vel kezdődik, és akkor lehet MGTSZ! :D

sztyopper 2013.01.17. 16:20:36

@Transferatu: Rendben.
Majd én nevezek. Ha megborotválkozom, akkor kinézek vagy 12 évesnek. :)

Transferatu 2013.01.17. 22:01:57

@sztyopper: és @MARNEUS:
Oooookéééé! :D
Részemről bármilyen felállásban jöhet kooperájsön, kettesben, hármasban - csak szépen mindent sorrendben. Egyenlőre a második förmedvényt csiszolgatom, és utána is van még decemberi lógásom is egyeseknek...

Mr.Sz. szeretsz orkokat festeni? ;-)

MARNEUS 2013.01.17. 23:01:05

@Transferatu: Ha nem akkor most majd megszereti..egyébként nekem megint van egy remek ötletem..és ha elkezdjük mondjuk most akkor nem lesz gond a festéssel :D
:D

MAC

kabaman 2013.01.18. 07:16:44

@Transferatu:
Úgy látszik, akkor nem csak MAC rendelkezik debreceni kapcsolatokkal :-)

sztyopper 2013.01.18. 08:31:46

@Transferatu: "Mr.Sz. szeretsz orkokat festeni? ;-)"

Én mindent szeretek festeni.
Viszont lustaságból kifolyólag maximum 1-2 darabot vállalnék be.

Transferatu 2013.01.18. 08:43:31

@MARNEUS: Nekem is van... minimum három. :)
@kabaman: most kellene a szőke fürtjeim bodorítani, motyogva, hogy "Nemééértem". Debreceni vagy netán? És ez egyfajta szóbeli "elő-szerződés" lenne? Rakás deffkorpszra? :D
@sztyopper: közös prozséra gondoltam, ergo 1 db ork festés. Én majd összetákolom a modellt (valahol a drenya és az óriás mérete közé), te pedig - ha van a dologhoz kedved - lefestheted. Hümm? Oszt nevezünk. Jól. :D

sztyopper 2013.02.01. 19:27:41

Múlt héten beszélgettem kaposvári kollégámmal, és mondta, hogy ez a bájos mutáns rénszarvas hozzánk fog kerülni. Frankó legalább megnézem élőben is.

Transferatu 2013.02.01. 19:38:11

@sztyopper: No, legalább tudom, hova megy... :)
Hamarosan elkészül a szépség is mellé - csak közben szétvágtam a kezem (aki ismer, az tudja, hogy ez jó jel nálam a hobbizás során :D) meg olyan veszettül megfáztam, hogy a GS-t biológiailag is elő tudtam volna állítani. Ez mentegetőzés, persze, ha találkozol vele ismét, add át neki kérlek. Készül a dög, csak még egy kis idő köll...

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) Fantasy (7) fantasy (1) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása