Apáca Show Avagy Nővérek az űrben !

SZERZŐ: MARNEUS 20:17

sister_act_1992_06_1.jpg

Üdv Néked Kedves Olvasó ! 

  

     Mint ahogyan azt a Szabadkozos_egyperces! posztban már kifejtettem, az élet és egyéb apróságok jó időre elvontak a  hobbitól. Legalább is a blogolás részétől, mert bár eltűntünk, de azért kulisszák mögött készültek a "művek" - épp csak idő nem volt megosztani. Na jó, néha a lustaság nagy Úr. Na de most pótoljuk a múlt év elmaradását és egyből két poszttal is megszórunk titeket! Aki olvasta az előző posztomat, az már sejtheti a képek alapján és ezen poszt címe alapján, hogy mi lesz a mai téma. Hagyok még pár pillanatot gondolkodni, ha valaki nem olvasta mégsem :D 

adeptus_sororitas_icon.jpg

...és a megfejtés.

Dobpergést kérek!

Tehát a mai poszt főszereplői nem mások, mint a 40. évezred Emberi Birodalmának harcos Amazonjai: az Adepta Sororitas, avagy a Csatanővérek.

qtz88pb.jpg

      Kellően járatos Hobbitársak tudják, hogy ha imádott Nővérkékből szeretnének egy játszható sereget kiállítani, akkor biza jó mélyen a pénztárcába kell nyúlni. Kedvenc cégünknél igen vastagon fogott a toll, mikor a kisasszonyokat kellett beárazni. Na de az ember leleményes - hát még a Magyar. Mivel ennek a Blognak a konvertálás és újra alkotás a fő profilja, ezért itt egy lehetséges megoldás, hogy szép és egységes Adepta Sororitas seregünk legyen. A neten némi keresgélés után számtalan lehetséges megoldást találhatunk. Persze kérdés, melyik felel meg a mi ízlésünknek. Néhány példa.

      NA szóval. A kérés az volt, hogy kellene konvertálni egy kisebb Csatanővér kontingenst, ami következőket tartalmazza.

- Egy Saint Celestine - aki a kontingenst vezeti

- Két Battle Sisters Squad 

- Egy ajándék mini osztag Seraphim Squad. De csak azért, mert sok alkatrész maradt. 

Hogy hogyan készítem el, az rám volt bízva - bár a neten található ötletek közül a Dark Eldar alapokra épített Nővérkék voltak a legesélyesebbek. No és azt sem szabad elfelejteni, hogy kaptam egy nagy halom alkatrészt, aminek nagy része Dark Eldar bit volt.

 

Anyag Lista

 

- Az alapanyag csomag részeként kaptam egy Warmachine CoC Aurorát. Ezért ez lett a Saint Celestine alapja.

6_1.jpg

- Egy nagy halom Dark Eldar Bitz - régi és új vegyesen. Mindegyik faja megfelelő.

7_1.jpg

 - Spec 28 mm női fejek a Statuesque Miniaturestől.

8_1.jpg

 
Ezeken kívül némi Green Stuffot, plusz egy kis Grey Knight alkatrészt használtam fel. Persze mindenki előtt nyitott a lehetőség, hogy mit és hogyan használ fel! 

Das Tutorial

 

     Elsőnek a Celestine-nel kezdtem, mivel azzal volt a legkevesebb munka. Tulajdonképpen egy az egyben átemelhető a modell - persze némi tuning nem árt a kicsikének - plusz egy fegyver csere. Vágni, faragni nem kellett, csak 40K bitzeket (GK kard, tisztító pecsétek, pisztolytáska) és egy alternatív fejet kapott. Valamint egy birodalmi épület egyik alkatrészére állítottam. Remélem Kaba mester küld jobb minőségű közeli képeket, addig is egy kis ízelítő.    

 

 

Battle Sister Squad

 

          Az egész osztag, jelen esetben kettő alapját Dark Eldar testek adják. Csak női páncélokat választottam. Első lépésként minden olyan díszítést, kiszögellést és tüskét, valamint pengét eltávolítottam, ami nem fér bele a birodalmi dizájnba.

   A testek összeragasztása után jöttek a fejek. Annyi csavart tettem a dologba, hogy az őrmesterek Fantasy Breton  fejeket kaptak. A lábakon sem sokat változtattam. Ami pozicionálás történt, az a következőképpen történt. Hajszárítóval felmelegítettem a lábakat, amitől a műanyag ellágyult és egyszerűen kézzel vagy fogóval szépen a megfelelő pózba állítottam. Természetesen figyelni kell, hogy az ízületeknél történjen a hajlítás vagy csavarás.

   Kész az alap. Következő lépésként mehetnek a kezek és a fegyverek. Igyekeztem változatosan régi és új fegyvereket pakolni rájuk. Valamint a karok pozicióját is úgy alakítottam, hogy kellően változatosak legyenek. A lángszórós egy Sentinel lángszóróját kapta kézbe - két DE nehézfegyvert tartó kéz segítségével. Azért itt már mutatja magát a dolog. Ha ezzel is megvagyunk akkor jöhetnek a nyak környékére a légző csövek. Ezek egy részét gitárhúrból csináltam, de aztán rájöttem hogy egyszerűbb ha GS-ből készítem Tube Tool segítségével. A gitárhúros megoldást egy-egy GS golyóval rögzítettem majd ellapítottam.

     A backpack-okat Grey Knight Teleport zsákokból készítettem el a következőképpen. Az alsó szegmenst levágtam, valamint a kis kilógó csöveket. Némi GS tömítés, egy kis díszítés, és kész. A Seraphim Squad Jump packait hasonló módon készítettem, annyi különbséggel, hogy az alap az Chaos backpack, aminek levágtam a két ágát. Majd a két oldalára egy-egy Styrol darabot ragasztottam, amire aztán ráragasztottam a backpack -ról levágott gömbölyded szűrőket. A GK backpack-ról levágott csöveket pedig a styrol rúdra ragasztottam, és tádáááá :D :D :D Költséghatékony Jump Pack ala MAC.

      Mivel némelyik testnél a karok "hozzá" voltak öntve, ezért ezeket eltávolítottam - viszont így csináltam egy kis plusz GS melót, és a váll-lapok egy részét GSből pótoltam ki.mod5.jpg

 ....és most következzék a munka macerásabb része. A köpeny illetve a tunika látható, ujj része. Erre vannak nagyon jó kis tutorialok a Youtubeon. Itt és Itt láthattok két egyszerű és igen könnyen elkészíthető "köpenyt". Ezen módszerek analógiáján készítettem én is az "ágyékkötőket". Ezzel egy időben kijavítottam a kisebb hibákat, elkészítettem a ruhák váll részét, illetve teleszórtam a csajokat jó pár birodalmi alkatrésszel. 

Battle Sister Squad 1-2

      Amit talán még érdemes megemlíteni, az a Seraphim Squad Őrmesterének a Plasma pisztolya. A markolata egy sima Dark Eldar kardot tartó kéz, amiről levágtam a pengét - kissé ferdén - és erre ragasztottam az előkészített Plasma pisztolyt. Ez utóbbiról levágtam a markolatot, és egy vájatot vágtam a nyélnek. Íme! 

plasma_mod.jpg

     Ezzel tulajdonképpen kész is Battle Sister különítmény. Még kaptak egy kis base dekort, és itt-ott még egy kis díszítő elem, de tulajdonképpen készen vannak a Lányok. Aki elég bátornak érzi magát, akár táncba is viheti őket. A Seraphim Squadról nem írok külön, mert a testek ugyanúgy készültek, mint a Battle Sister Squad testei. A Jump packokról meg már olvashattatok. 

     Ennyi lett volna a mai kis Mesénk. Vélemények, kommentek, kérdések jöhetnek ide alulra. Hamarosan visszatérünk - mégpedig egy kis élőholt Troll tutoriallal KOW-hoz.

 

MAC

2017 ápr. 17

Címkék: conversion convert green warhammer 2017 konvert kitbash Tutorial

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr5012413313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Transferatu 2017.04.17. 20:32:10

Szép szép, és következetesen kivitelezett, ami a nagy mennyiségű figura egységesen tartásához elengedhetetlen! Nice job, master! :)

MARNEUS 2017.04.18. 14:00:31

@Transferatu: THX My Master :D :D :D Volt kitől tanulni :D :D :D
A kövi cikk is hasonlatos lesz csak ismét a WM/H figuból megyünk GW hez hasonlatosba.

MAC

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) fantasy (1) Fantasy (7) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása