Rusty Alyce - Convict gunslinger

SZERZŐ: MARNEUS 10:41

Sziasztok ! 

Egy kedves barátom - Necron - felkért, hogy a hétvégi Malifaux verseny elött kreáljak neki egy Convict gunslingert egy Rusty Alyce-ből. Mivel szerintem Rusty Alyce egy nagyon szép modell nem akartam nagyon szétvágni és leharcolni ezért összeségében kapott még egy fegyvert és egy kalapot. 

Első lépésben megcsináltam Alyce talpát és beragasztottam majd drót és egy kis darab csövecske segítségével megcsináltam a fegyver vázát amit a kezébe illesztettem (miután a kezét kifúrtam). Ezután már csak a GS munka volt hátra.Szépen lépésről-lépésre felépítettem a fegyvert. Miközben száradt a fegyó addig elkészítettem a kalap alapját ez nem volt más mint egy egyszerü ellapított GS golyó ez is megszáradt majd kifúrtam a közepét és Alyce fejébe húztam. Ezután már még egy kis GS a kalap tetejére és tádáááám

no és két pikcsőr :)

 

    ..és a kész Convict !  

 

Várom az észrevételeket és a kritikákat!

MAC

2010 dec. 07

Címkék: stuff green konvert

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr172499002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) fantasy (1) Fantasy (7) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása