Passió Lépésről lépésre

SZERZŐ: sztyopper 07:31

Üdv srácok, lányok újra jelentkeznék egy kis szösszenettel. Sztyopa volnék.

Hát kéremszépen már vagy 5-6 éve nem festettem figurát, ezért nem volt mit blogolnom. Mi a mentségem? Nem volt kedvem, lusta voltam, elfoglalt voltam, nem érdemlik meg az emberek, hogy alkossak nekik, talán ezek lehetnének a mentségeim. No mindegy nem feszegetem ezt a részt, történt ami történt, a lényeg az, hogy íbéjjen megtaláltam egy 8 éve keresett álmaim figuráját, az Andrea cég által készített The Passion nevezetű mini diorámát. A dioráma témája nem nagyon idevaló, viszont én festettem, és némi fotó kollekció is készült ezért bátorkodom megosztani veletek a készülés menetét.

Az alkatrészek

Előkészítettem a figurákat, és a keresztet alapozásra, és lefújtam őket szürke alapozóval. A figurákat műanyag öntőkeretből vágott darabokra ragasztottam, hogy festés közben ne taperoljam össze. (Ja és ide beírnám, hogy a cikk termékmegjelenítéseket tartalmazhat ezzel felháborítva a névtelen tömegeket, a médiát, és a törvényt).

 

A talapzat

Először sivatagosra akartam csinálni, olyan sziklás sárgásra, mint az Afgán harcolós filmekben, de nem sikerült, és nem tetszett, ezért a végére kapott egy sötétbarna bemosót, és újra száraz ecseteltem az egészet. Festés előtt, foltokban megszórtam kis hazai földdel.

Itt untam bele a talapzatba, és nekiálltam a keresztnek.

A kereszt

No itt annyira belemelegedtem, hogy elfelejtettem fotózni. Barnával alapoztam, majd sötétbarnával bemostam, és a sötét bemosót kevertem kis feketével, és a kereszt tövét, a vízszintes rész alsó felét még sötétítettem, majd világosabb barnával kihúztam az éleket. A fém pántok szimplán fém+ fekete bemosó. Régen festettem nem akartam fémhatású nemfémfestéssel trükközgetni.

 

A római katona

Neten próbáltam utána járni, hogy milyen egy római katonai viselet, de aztán feladtam, mert mindenki mindent írt, oszt én meg úgy döntöttem, hogy maradjon a piros ruha, a páncélt viszont bőrpáncélnak csináltam meg, mert a fémpáncél túl könnyű lett volna. A szemek elég bandzsák lettek, de menet közben javítottam később, így egy fokkal jobb lett. A lándzsáját hústűből, és injekciós tűből, némi puttiból újraépítettem, mert műgyantából kicsit törékeny volt.

Itt rátoltam már egy kis mattlakkot sokkal jobban néz ki fotón, nincsen csillogás

Közben befejeztem a talapzaton elmaradt ketyeréket

 

Krisztus Urunk

Viszonylag könnyű dolgom volt, kevés szín, nem kellett sokat packázni. A szemeket elsőre szintén elszúrtam, korrigáltam. Mivel nem akartam horrort gyártani, ezért az esetleges seb, vér halványabban de látszik a testen.

A dioráma

Csináltam egy dísztalpat fából, lemartam az élét, utána pácoltam, és kapott egy fényes lakkot. A feliratot egy hónap után leszedtem, és kapni fog másikat, szimplán egy római 12-es lesz rajta.

És íme a módosítás után római 12-sel

No kedves srácok, lányok (bár ezek elég durva kifejezések a mai világban, hiszen ki tudja ki, minek érzi magát) köszönöm szépen a figyelmet. Megmondom őszintén nagy örömmel csináltam ezt a diorámát, jó érzés volt újra festegetni. Egyetlen problémám volt, a római katona arca, de hát azt a szobrász csinálta kicsit bugyutára. A nyitóképet egy nagyon jó barátom csinálta, ügyes, fotós gyerek.

Üdv mindenkinek, régi barátoknak, új hobbistáknak, remélem kedvet kaptatok egy kis föstögetéshez.

 

 

2019 okt. 03

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr7715181072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Transferatu 2019.10.03. 22:08:25

Aztamindenit! Te kihagytál 5-6 évet festésben, én ennyi idő alatt se értelek be! Nagyon brutál lett! :O
Grat! És üdv újra a fedélzeten! :)

MARNEUS 2019.10.04. 06:29:48

Woooooo :D Közeleg Halloween és már is megjelent egy szellem a rég múltból :D Üdv újra itt Sztyopa !
Nagyon szép munka! Gratula! Kár volt kihagyni azt az 5-6 évet.
Várjuk a folytatást :D :D :D
@Transferatu: Ne kezd! Nagoyn szépen festel te is én szeretem a munkáidat ! :D :D :D

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) fantasy (1) Fantasy (7) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása