GamesDay húsztizenhárom

SZERZŐ: goblinpirate 07:32

1383941_415804891875422_1358519392_n.jpg

Üdv!


Végre én is erőt vettem magamon, hogy nyilatkozzak az idei GD-ről, de előtte tennék egy kis visszatekintést a nevezés terveimre.

Alapvetően évről-évre az volt nálam a trend, hogy mindent az utolsó pillanatra hagytam, ez igaz volt anno a boncteremre, az ajándékba készült Conf Griffin Thallionra, közös nevezésekre, stb.
Idén az volt az egyik cél, hogy ilyen ne legyen, ezt 90%-os sikerrel vettem is, egyedül a Jéggólem az ami szombat hajnalban készült el, minden más nevezés már készen volt. Külön öröm volt, hogy Adri is el tudott készülni az egyik nevezésével, nagyon büszke vagyok rá :).

Nagy hévvel álltam neki a tervezgetésnek a tavalyi Gd után, ha emlékezetem nem csal, 26 nevezést írtam össze első körben :D. Ez redukálódott folyamatosan az idő előre haladtával.Elcsúsztam az egész ütemtervvel, voltak bérfestésben pótolni valóim, bejött a közös nevezés is, amit most a saját érdekeim elé helyeztem 100%-ig, ergo teljes erőbedobással dolgoztam idén én is a projektben, nem kapkodtam el semmit.

Úgy voltam vele és Gyuri barátom is aki végig támogatott, hogy legyen inkább kevesebb nevezésem, de azokra legyek büszke, ha kiteszem őket az asztalra. Így jutottunk el a 7-es számhoz. Hét nevezést vittem magammal, ez körülbelül az előző évek összes nevezésének számát lefedi, így nem mondhatom hogy csalódott voltam.
Egyedül az bántott hogy a kalóz mellszobrom már nem tudtam elvinni, de majd jövőre :).

CSV anno felkért, hogy fessek ki nekik egy Dark Vengeance alapdobozt, az utolsó héten még azt is csináltam gőzerővel, sajnos 8 figura nem készült el, de összecsapni azt sem akartam, így is van olyan része amivel nem voltam elégedett, de ez már egyéni szoc problem.

Idén GD-re a felutunk Sztyopának hála kocsival történt és nem vonattal, ami már csak a nevezések miatt is kellemesebb volt. Vasárnap reggel hatra jött értünk, mondanom sem kell hogy akkora káoszban voltunk, hogy hiába álltam neki 5kor pakolászni, még akkor sem voltunk készen, mire ideértek kocsival.
Én serényen pakoltam, Adriék még nagyban aludtak, Gyuri a földön hely hiányában, estem/keltem szegényben, állandóan vagy belerúgtam, vagy átestem rajta :/.
Drága szerelmem pedig a szokásos : "mindjárt kelek"-el még egy húsz percet melegedett a takaró alatt, én mindeközben a hajamat tépve szedtem össze a cuccokat, így is van ami itthon maradt, csak hogy örüljek.

Lényeg a lényeg, összeszedtük magunkat, ki a kocsihoz, pakolás, indulás. Végigbeszélgettük az utat, elég sok témát érintve, éppen ami szóba került. Siófokon megálltunk reggelizni, és utána irány az autópálya.
Pesten kicsit köröztünk mint az a bizonyos gólyapotyadék, sűrűn hallgattuk a GPS két kedvenc kijelentését:
"újratervezés"  és a "túllépted a sebességhatárt!", mondanom sem kell hogy egy idő után elég cifrán válaszolgattunk szegény gépnek :D.

Különösebb nehézségek nélkül megérkeztünk a tett színhelyére, amilyen gyorsan lehetett be is neveztünk, utána lepakoltunk a ruhatárban. Én lerendeztem a Főnixesekkel a karácsonyi Malifaux bevásárlást, utána csatlakoztam Adriékhoz, és elmentünk körülnézni. Nem nagyzolok ha azt mondom hogy kb 5 percenként jött kezet fogni velem ismerős/barát/haver, amit én előre megmondtam anno Gyurinak, mégis meglepte a dolog :D.
Örömteli dolog számomra hogy úgymond ismert vagyok hobbista körökben.

Alapvetően ezután én bele lettem fogva a fényképész mellé, plusz a nevezéseket vittem a helyükre, úgyhogy se Adrival, se Gyurival nem tudtam igazán foglalkozni, szegény barátom ezt nem is vette jó néven, kedvetlen lett, úgyhogy Adrit ráállítottam az ügyre, hogy ne hagyja már magára. Szerencsére Sztyopáékhoz leült festeni, ami érdekli, úgyhogy azzal elvolt.

Kettő körül elmentünk ebédelni, közben a fényképezésnél elkövettem egy apró malőrt, a nagy sietségben egy idő után nem jelölgettem papíron azokat a nevezéseket, amiket befényképeztünk, Loki jól le is teremtett, Ubi meg még fejbe is vágott valamivel, ez kicsit rosszul esett, de nyilván megérdemelt volt a dolog.

Ezután gyorsan befényképeztük  az elmaradt nevezéseket, aztán egy kis pihi és eredményhirdetés.

Igazság szerint elégedett voltam, meg nem is. Lehet hiszti, de akkor is szálka a szememben hogy egy Európa bajnok makettező, aki eddig nem volt GD-n még, fogja magát és végigveri a mezőnyt amatőrben. Nyilván nem tiltja szabályzat mert ismétlem először volt GD-n, az ő lelkiismeretére van bízva a dolog, de ettől függetlenül megvan a véleményem erről, 10-20 éves tapasztalattal lenne bennem annyi tartás hogy nem az amatőrnek számító embereket verem rommá, hanem a profikkal mérem össze a tudásom. Nyilván érintett vagyok én is a dologban, ezért a véleményem részrehajló. Remélhetőleg jövőre mint profi, láthatjuk viszont. Mielőtt bárki félreért, nem haragszom az illetőre, csak a hiszti szól még belőlem.

Ettől függetlenül elégedett vagyok magammal, lehet kicsit rágörcsöltem erre az évre, és ezért is hisztizek itt a részleteken, mindenesetre a magamban elkönyvelt 2 ezüstöm meglett, a lovagomat kicsit sajnáltam hogy csak bronz lett, de az biztos hogy a másik két dobogós helyezés nem piskóta emberektől volt, úgyhogy ilyen tekintetben a bronz is tökéletes.
Még nem sikerült túlszárnyalnom a mestert (Sztyopa), de már jó úton haladok felé :).
Furcsa dolog, de sokkal büszkébb voltam Adri bronzára, mint a saját három helyezésemre :).
Ég és föld az ő első nevezése és az én első nevezésem annak idején, 2009-ben talán.


DSCN8734_.JPG

DSCN8739_.JPG


Eldák.jpg

Ezután következett a pakolás, búcsúzkodás, hazaút. Szokás szerint kicsit sajnáltam, hogy vége a napnak, de ez már csak így megy.



2013 dec. 13

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr545686440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MARNEUS 2013.12.16. 12:02:24

Jó lett a Cikk Gratula :D
Egyébként nem hiszti a részedről én is hasonlóan érzek az üggyel kapcsolatban :D

MAC

goblinpirate 2013.12.16. 12:54:55

Köszi! :)
Wolfi is mondta hogy igazam van, szóval akkor úgy tűnik mégsem vettem túl érzékenyen ezt a dolgot :D.

MARNEUS 2013.12.16. 20:11:49

Ez esetben viszont lehet szólni kellett volna ha voltak is ott többen akik ismerték (mert,hogy voltak)
",hogy ezt ugyan már nem illik"
SZVSZ

MAC

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) fantasy (1) Fantasy (7) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása