György és a Sárkány: Hogyan készült a sárkány

SZERZŐ: sztyopper 05:18

Üdv mindenkinek. 

Nos kérem most, hogy a Gémsz Déj nevű rendezvény megtörtént, rengeteg publikálni való szakadt az én, és a mélyen tisztelt TMT manyufaktúra nyakába.Ugyanis igen szorosan, de elkékültünk egy közös projekt, a György és a Sárkány nevű monumentális diorámával.Még valamikor októberben merült fel az ötlet, és a felkérés egy közös diorámára, és  úgy döntöttem, ha már egész évben semmit nem csináltam, akkor a diorámából bevállalom a sárkányt.

Szó tettet követett, és november elején kezembe foghattam a már át pozicionált, konvertált sárkányt. 

No ennek a sárkinak a festéséről ejtenék pár szót.

Kezdeném a bőr festésével. Világ életemben szerettem volna vörös sárkányt festeni, és most végre eljött a lehetőség! Egy öröm, egy boldogság! Neki is duráltam magam, és lealapoztam az egészet szürkével, majd bemostam Carroburg Crimsonnal(gw), hogy lássam a részleteket. Majd ez lett a mély részek alapja.

Ez után elkezdtem a bőrt világosítani( egy komplett sárkány lemosás után, mert elszúrtam az alapozást) vallejo modell color red violet-tel, majd folytattam egy sötét vörössel(talán gém kolor blody red?), és a legvégére kapott egy kis evil sunz scarlet-et.

Ennél a lépésnél úgy gondoltam, hogy nem fogom megcsinálni a mell részt, mert soha nem csináltam még átmenetet egyik színből a másikba. Aztán amint elküldtem a többieknek a képeket, már jött is a válasz, hogy a mell rész mér nincsen megcsinálva világossal. Ezek után kénytelen voltam valamit művelni...

Átfestettem a mellét Ushabti bone-nal, majd crimson bemosóval elkezdtem összedolgozni a két színt úgy, hogy a bemosót világosítottam a csont színnel csontig. Hát hellyel közzel sikerül is a manőver.

Közben a karmokat, körmöket is elkezdtem próbálgatni a következő képpen. Alapoztam hús színnel, ezt átfestettem ushabti bone-nal, kapott két réteg agrax earth shade bemosót, majd a shade-et keverve ushabti bone-nal csúcs felé bone-t adagolva elkezdtem világosítani. Magyarul shade+bone+bone+bone.....végén tiszta bone.

A szájjal folytattam, amit alapoztam világos lilával, bemostam lila inkkel(vallejo), majd vissza festettem violet reddel, és világosítottam valami fehéres lilával. 

A nyelv hasonlóan készült, csak itt violet redet használtam, és fehérrel világosítottam apránként.

A szárny volt a következő lépés. Ezt alapoztam ratskin flesh-el(gw), és ezt világosítottam szerintem megfelelő irányba ushabti bone-nal.A végén nagyon híg lila ink-el  átmostam, hogy látszódjanak  a viseletes szárny jelei, de ez nem nagyon sikerült. Magyarul nem látszik. 

A végén pedig megfestettem a szemet egy okker sárgával, amit ushabti bone-al világosítottam picit, ami szintén nem látszik.

A dárdák már nem voltak bonyolultak. A nyél az ratskin flesh, bemosva marron brown-al, híg flessh-el kicsit visszafestve, az acél pedig metal festék+fekete bemosó, oszt kis száraz ecset. 

És voillá kész is a sárki. 

Köszönöm, hogy olvastatok. Remélem kedvet kaptatok sárkány festéshez, eregetéshez.

2013 dec. 16

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr515684465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MARNEUS 2013.12.16. 23:08:19

Jó cikk lett :)
Gratula:)

MAC

sztyopper 2013.12.17. 12:29:41

@MARNEUS: De ha legalább a TMT-n kívül más is ezt nyilatkozná sokkal nyugodtabb lennék. :)

MARNEUS 2013.12.17. 12:56:03

@sztyopper: A végeredmény és az elért helyezés magáért beszél :D

MAC

Transferatu 2013.12.18. 16:47:59

A legszebb a szeme! Igazi Sith nagyúr... :D
Nagyon kellett a vörös, és az élénk a dióra, különben borzasztó uncsi lett volna. Köfönjük fépen, meffter!

kgb2 2013.12.28. 18:48:22

Nekem tetszett :) üdv, kgb

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) Fantasy (7) fantasy (1) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása