EDEN- ISC festés

SZERZŐ: goblinpirate 10:40

Sziasztok!

 
Alig egy hónappal ezelőtt kaptam az újabb megbiztatást Gróf Úrtól, hogy fessek ki neki egy Eden "sereget" nevezetesen az ISC frakciót. Miután kézhez kaptam a figurákat a szokásos procedúrákat jártam volna végig (összerakás, előkészítés, festés) de sajnos a gyártó keresztűl húzta a számításaimat. A csomagolásból kivéve a modelleket szomorúan tapasztaltam, hogy nem egy közülük (a Blisteresek is) olyan helyen is szét vannak, választva ahol elvileg nem lenne szabad. De sebaj, gondoltam és modellező múltamra hagyatkozva felszívtam magamat, hogy "majd én biza megcsinálom".. Igen, ám de ekkor jött a második nagy ledöbbenés a figurák olyan gyenge minőségű anyagból vannak öntve (szerintem nem is fehérfém.) , hogy már csak attól is elpattannak, ha az ember hozzáér. Tüzetesebben megvizsgálva az anyagot szemmel látható, hogy nagyon porózus és nagyon sok helyen tele van apró fekete pontokkal, amik erős szennyeződésre utalnak. Ezeket leginkább a törések nyomán lehetett látni. Mint később kiderült ezeket a figurákat kézzel öntik ez rajta is van a dobozon. Többször is írtam a gyártónak a problémával kapcsolatban, de még csak egy köszönömöt sem kaptam tőlük nemhogy egy konkrét választ. Ne de sebaj. Hosszú küzdelmek árán sikerült összraknom a fiúkat és kifesteni őket. 
 
A figurákon egyébként minimális konverzió van. Mindenki kapott kis kalapot és a furulyás srácnak le lett "reszelve" a lába közül a hangszóró! Valamint a nagyfőnök kéztartásán is módosítani kellett (mivel ez volt a kérés).
 
A festésről kellene szóülnia ennek a bejegyzésnek, úgyhogy csak röviden. Igazából semmi extra technikát nem használtam. Minimális Blending (vagy mi?) és egy kis Freeheand, amivel rendesen megszenvedtem. Elég sokszor használtam a tintákat főleg a fém részeknél. A páncél három színből lett festve (fehér, Bleached Bone, Bronzed flesh).
Mellékelek két csoportképet: 
 
Nyers állapot:

 

Festve:

 
 
Minden észrevételt, megjegyzést és kritikát szívesen fogadok!
 
 

MAC

2010 dec. 07

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr642498999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) fantasy (1) Fantasy (7) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása