Malifaux - kezdetek

SZERZŐ: goblinpirate 22:14

undead.jpg

Nem is olyan rég tiszteletünket tettük Ritussal Tomiéknál, és végre a kezem közé kaparintottam a mindenféle épített csodaszép dolgaim, plusz Tomit hosszas nyaggatás után rávettem hogy hulla fáradtan csináljon valami kis egyszerűbb talpakat Nico-hoz és bandájához, kb 20-30 perc alatt rittyentett is olyan jó kis talpakat hogy csak na, így múlt hét szombat magasságában kitaláltam hogy végre leülök, és nekiállok a csapatnak.

Még aznap sikerült is megcsinálnom az első pácienst, aki a szoknyás zombozó szamuráj volt, aminek nagyon örültem,mert anno mikor megkaptam szülinapomra a dobozt, nem igazán sikerült egyik modellt sem szépen elkezdeni,mert körülbelül ez az eset állt fenn:

Lesorjáztam,összeraktam az egyik modellt,kitaláltam nagyjából hogy nézne ki jól,elkezdtem festeni, rájöttem hogy nem lesz úgy jó,morogtam egy sort,félretettem, és nagyjából ezzel a módszerrel végigmentem 4 modellen a dobozból,aztán félreraktam,és csúnya szemmel néztem a dobozra a polcon, egészen EDDIG A PONTIG!!

Most valahogy felkészültebbnek érzem magam, talán az lenne a jó hasonlat hogy felnőttem a modellek festési szintjére.

Vasárnap reggel Mortimer-nek is nekiálltam,estére be is fejeztem,azóta napjában négyszer kézbe veszem,megnézegetem,na nem azért mert akkora egó vagyok,hanem mert jó látni ezt a remek modellt végre teljesen kifestve, meg büszke is vagyok rá.

Terveim szerint bérmunkák mellett legkésőbb 2 hét múlva teljesen festett lesz a csapat, már csinálom a következő zombi talpát,aztán magának a modellnek is nekiállok.

A már elkészült 2 modell messze nem hibátlan,főleg a fém részeket érzem gyengébbnek, de az összképpel elégedett vagyok, jobb is mint amire annak idején számítottam.

Örülnék ha alant összejönne legalább 5-6 hozzászólás/vélemény, mert kicsit kezdem azt érezni hogy az én bejegyzéseim a kutyát se érdeklik,aztán lehet hogy nem véletlenül..

Képek a 2 elkészült tagról:

 

A további képeket a linkre kattintva elérhetitek:

picasaweb.google.com/108815255237549092407/SzerintetekSzep#

 

üdv, Tippi. 

2011 sze. 19

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr853239634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NightseeR 2011.09.19. 22:53:40

Fasza lett szerintem mindkettő, különösen a zombi úriember bőre no meg a vér tetszik :) Szép munka!

Necron 2011.09.20. 07:09:28

Jók lettek! Végre szép minőségi munka nem iparos. Őszintén szólva a legutóbbi figurák amikről tettél fel képeket bárhova nagyon nem voltak bejövősek, de ezek szépek! Tominál láttam élőben is a Marine-t amit feltettél és ott nagyon nem tetszett de élőben az is picit jobb. Bár van vele valami ami nem stimmel, de nem tudom mi!:) De ezek abszolút jók!:) Lehet beszél belőlem a Malifauxos elfogultság is!:)))

goblinpirate 2011.09.20. 07:55:22

Köszi srácok az elismerő szavakat,jól esik:).

Necron: Pont ezért tettem le arról hogy szimpla bérfestéseket,akárhova is felrakjak mutatóba az elkövetkezőkben, a legtöbb ugyanis átlagos festés, semmi extrával, főképp azért mert maga a megrendelő arra a szintre kéri/fizeti meg.
Példának okáért ez a Malifó szint körülbelül 2500-3000 Ft/figura talp-al,mindennel együtt, de szerintem ezt nem sokan tudnák megfizetni, vagy azt mondanák hogy ennyiért nem éri meg, hirdetem magam mindenhol malifó ügyben,de a kutyát sem érdekli úgy,hogy konkrét árat nem is említek, és még a figuráért festést is említem, no mindegy.
Tomi marinjával elég sokat dolgoztam,körülbelül 2-3 napot, viszont maga a teljes végeredmény engem sem igazán nyűgözött le, lehet túlcsicsáztam, vagy túl élénk színekkel festettem ki.
Neki tetszik, nekem ennyi elég is.
Közben képről láttam hogy a bőrt Mortimer arcán nem világosítottam eléggé fel,meg a monoklis szemét is kicsit javítom még.

Lekopogom, Mortimer coolminin átlépte a 7 pontos álomhatárt, ami nekem sokat számít.

Már elkezdtem a kövi zombit, amint elkészül a maradék 3 modell,kiposztolom őket is:).
Addig meg lehet Tomi is mutat valamit.

kabaman 2011.09.20. 08:41:54

Jóféle a zombi, eltaláltad a lényegét.

Viszont Mortimer nekem egyáltalán nem jön be. Nagyon szép festés, élénk színek, és látszik, hogy rengeteg munkát öltél bele, de egy iszákos sírásó hullarablónak szerintem NAGYON nem illik ez a csilli-villi színskála. Én a helyedben tompább, szürkébb színeket használtam volna (ha tudnék olyan szépen festeni). Bocsi, de nem bejövős. A másiknál sokkal :-)

goblinpirate 2011.09.20. 09:52:30

Direkt nem lett tompa és szürke árnyalat,mert szerintem ez a modell pont hogy nem arra van, néztem nem egy festést róla, és nem tetszettek az ilyen elvont,tompa festések,ezért is lett ilyen csilli-villi,mert nekem így jobban bejön.

Ez már az ízlések és pofonok kategória:P.

MARNEUS 2011.09.20. 10:26:06

NO akkor én is !

Mindkét festés tetszik ! De tényleg ! Látszik a sok meló rajta és ahogyan Transferatu is mondta szintet léptél. Viszont Mortival kapcsolatban tartom amit mondtam és amit Kaba is mondott, szerintem is túl élénk! Ez persze nem baj ! Ha neked ez tetszik akkor jól van ez így . Viszont arra figyelj , hogy a többi modell a csapatban is ilyen élénk legyen! Tehát Nicot ne fesd (a falra:D) sötét színekkel! Ő is mehet hasonló árnyalatokbanm :)
Mindent összevetve nagyon jók lettek!
..és még mindíg tetszik a Szpész Marájn !

MAC

Transferatu 2011.09.20. 14:03:38

Csalatkozom az előttem szólókhoz, szerintem szépek lettek, én is szeretnék így festeni, és a színekkel sincs semmi bajom. :)

kabaman 2011.09.21. 12:38:20

Marneus lelőtte a lényeg galambot!

Ha a csapat többi része is kapja ugyanezeket az élénk színeket, akkor már teljesen jó! Ennek szerintem az az oka, mert festett Nicodem dobozt én még eddig csak a tompa-szürke színekkel láttam, és úgy nagyon adták a fílinget.

Kíváncsi leszek itt milyen fíling jön át az összképnél majd. Lehet sikerül valami beteg-állatul-jólkinéző csapatot összehoznod! Szurkolok, kitartást!

goblinpirate 2011.09.21. 12:58:12

@kabaman: Jó kérdés hogy az összkép mennyire lesz jó, vagy mennyire nem,ki fogja leköpködni,ki nem, annyi bizonyos hogy én a magam részéről elégedett leszek mindenképp:).

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) fantasy (1) Fantasy (7) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása