Khadori Doom Reaver osztag házilag, olcsón, egyszerűen. Avagy hogyan hasznosítsuk megunt GW-s figuráinkat....

SZERZŐ: MARNEUS 20:08

doom_reaver_by_fstitz.jpg

Üdv Néked Kedves Olvasó ! 

 

     Bár az egész Warmachine - Hordes gémer közösség izgatottan várja az átállást az új MK 3 rendszerre, én azért még a régi rendszerhez konvertálok pár figurát - amik reményeim szerint a következő kiadásban is hasznos tagjai lesznek egyre duzzadó khadori seregemnek. 

     A nyitó kép alapján már biztosan tudjátok, hogy eBuci (Kommander Orsus Zoktavir) kis barátai, a Doom Reaverek lesznek ma terítéken. Egyébként az új rendszerben Doom Reavers Swordsman-ek lesznek állítólag. Ez utóbbi azért is fontos infó, mert emiatt voltam kénytelen tovább gondolni a projektet.

 download.jpg

 Vágjunk is bele!!!

 

      Mielőtt ténylegesen elkezdeném felsorolni, miből mennyi kell, kezdjük egy kis matekkal! Van ugye az a része a WM/H játékoknak, hogy Theme Forces, amikor is egy-egy Caster vagy Warlock köré tematikus sereget építesz. Ha csak azokat a figurákat használod, amik fel vannak sorolva, akkor bizony igen zsíros kis jutalmakban részesülsz - amik azért egy ilyesfajta "Power" orientált játéknál nem elhanyagolható. Azt hiszem a fent említett karaktert, eBucit azok is ismerik a Wargame-ek világában, akik nem is játszanak WM/H -t. Na, az említett úriembernek van egy olyan Theme Force összeállítása, ami egyébként a "Mad Dogs of war " nevet viseli, és ezen sereg gerincét a már említett Doom Reaverek alkotják. 
      Egy Doom Reaver osztag hat főt számol. Ennyi! Nem több, nem kevesebb! Van egy Unit Attachment-jük, de őt külön szokás megvásárolni, és jelenleg nem is fogunk vele foglalkozni. Egy átlag játék során ha ezt a tematikus sereget állítod össze, akkor olyan három-négy, netalán öt osztagot is be tudsz hozni belőlük. Egy ilyen box a hazai boltokban átlag 10000 jó magyar forintot számol. Persze ki lehet fogni akciókat - vagy ha nem vagyunk finnyásak akár megvehetjük használtan, megkockáztatva a renoválás nyűgjeit. Erről jut eszembe, hamarosan jön a renoválásról szóló cikk is! 

doomie.jpg 

     Azért az látható, hogyha ezekből a kvázi "szörnyetegekből" szeretnénk egy sereget felállítani, és ezzel a babérokat számolatlanul learatni, akkor igencsak mélyen kell a zsebünkbe nyúlni! Na, ez a mai cikk erre próbál megoldást nyújtani.

Szóval...

      Ha jobban megnézzük az eredeti gyártó által készített modellt, akkor rájövünk nagyon hamar, hogy biza mi már láttunk "ilyeneket" - legfeljebb a nevük volt más. Mondjuk Béla.

doom_reavers.jpg

 

    Bizony-bizony! Ők a klasszikus fantasy Berserkerek. Ezért nincs is más dolgunk, mint megfelelő alkatrészeket találni az új projekthez. A legegyszerűbb, ha körülnézünk a konkurens cégeknél. Én a GW portáján kezdtem nézelődni. Rögtön több találat is felkeltheti az érdeklődésünket, és mindegyikből remek dolgokat lehet "faragni" - majd ezeket megvitatjuk a komment mezőben. Személy szerint egy doboz Chaos Marauder-hez jutottam hozzá nagyon-nagyon jutányosan! Ez úton is köszi Rozsi! 

 doom_reavers_join_up_today_by_ianablakeman-d8v8d18.JPG

 A keretek! 

dsc_2007.JPG

   A nagy halom 20 modell elkészítéshez elegendő, én azonban csak 18 darabot építek - ami három osztag. A maradék alkatrészt már elígértem Transferatu Mesternek - aki még mindig a következő cikkén dolgozik!  Ahogy látszik, már elő is készítettem a megfelelő méretű és formájú talpakat, amiket a rendszer használ.

Tulajdonképpen ebből a két keretből van a dobozban 5-5 db. 

dsc_2010.JPG

 Első lépésként levágtam a keretről a szükséges alkatrészeket. Nem árt sorjátlanítani.

dsc_2011.JPG

Itt az ideje elővenni a Warhammer 40000-s Dark Eldar fejeket :) THX Transferatu :D :D :D :D (huhh ez majdnem kimaradt )

dsc_2012.JPG

Valamint nem árt előkészíteni a majdani talpakat !

dsc_2013.JPG

....és akkor egy kis ragasztás és sorjázás, csapolás és miegymás....éééés már lábra is álltak a mi kis Berzerkereink.

dsc_2019.JPG
Jöhetnek a fejek.

dsc_2022.JPG
 Ha fenn vannak a fejek, akkor a Dark Eldar sisakokon filccel bejelölöm, hogy hol is kellene megfúrkálni, hogy minél jobban hasonlítson az eredeti Doomie sisakra.

Jelölve! 

dsc_2029.JPG

Fúrva!   


dsc_2026.JPG

 Ezután mehetnek fel a kezek! 

dsc_2037.JPG

 A köpenynél még majd egy kis GS munka vár reánk!

dsc_2036.JPG

     Eddig összességében egyszerűen csak műanyag figurákat raktunk össze, és én itt be is fejeztem volna mondván: "Az én Doomie-jaim beza nem csak kardot forgatnak - muhahahahahaha!". De aztán kikértem egy vén WM-es róka véleményét (Matfej) aki csípőből rávágta: "....Dehát nem is kard van a kezükben. Persze proxynak jó lesz, de az új rendszerben még a nevük is Swordsman lesz, tehát tényleg elég meghatározó az a kard." Így nem maradt más választásom, minthogy tovább gondoljam a projektet ! 

khadorlogo.jpg

Igen ám, de milyen legyen a kard? Rengeteg lehetőség van. Ha egy kicsit beletúrunk a Gugli nevezetű ötlettárba, már is garmadával dőlnek a jobbnál jobb ötletek. Mint pl:

serenity_firefly_battle_sword_replica_full_tang_sci_fi_weapon_ts_sf02.jpg

 emd4kib.jpg

 ae2280a2c591a58b0ea0440f7c47b657.jpg

    .....és még ítéletnapig sorolhatnám a lehetőségeket. Én mégis egy egyszerübb megoldást választottam. Nevezetesen megnéztem az eredetit, és az alapján rajzolgattam egy két variációt, amiből aztán csináltam egy sablont kartonra rajzolva. Ezt kivágtam, és ezt a sablont rajzoltam körbe a styrolon. Majd kivágtam, és mehetett a csiszolás! Lásd alant a képeket! 

dsc_2045.JPG

dsc_2044.JPG dsc_2046.JPG

dsc_2047.JPG

     Már erősen közelít a projekt vége. Szóval már csak a kardokat kell felszerelnem, és némi GS munkával finomítani a végeredményt! Egyébként a Buzogányok láncait is sikerült jól hasznosítani! Mivel ezen kis örülteknek a kezükhöz vagy valamelyik végtagjukhoz van láncolva a kard, ezért én is így tettem! Tehát! 

dsc_2060.JPG

dsc_2061.JPG

dsc_2063.JPG

dsc_2059.JPG

dsc_2065.JPGdsc_2064.JPGdsc_2067.JPGdsc_2066.JPG

Még lefújom alapozóval, és feljelölöm a Front Arc-ot, és már mehetnek is a K23 -ra :D 

Ennyi lett volna! Ugye nem is volt nehéz, vagy bonyolult! Remélem, most is - mint mindig - tetszik a végeredmény! Kérdés, óhaj, sóhaj, kifogás vagy bármi egyéb  jöhet komment formájában! Ha megcsináljátok, és a végeredményről küldtök képet, még ki is teszem ide a Blogra :D :D 

 

Üdv !

MAC

 

wm.jpg

ui  :Remélem MK III ban lesz végre Doom Reaver solo mert akkor én ezt csinálom meg csak lehet farkasból. Megint csak nem az én ötletem de nyugodt szívvel ellopom. :D

opportunistunlock.jpg

2016 ápr. 29

Címkék: conversion convert konvert 2016 kitbash Warmachine Khador

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr398665086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrow 2016.05.02. 10:12:01

Jóféle konverzió. A kardokat illetően, szerintem csináld meg rá az ordító arcokat is; egy vékony réteg GS, és sculpting tool / fogpiszkáló segítségével belevésett arcok / szemek. OK, nem pofázok többet bele, az én Tempest Blazereim egyelőre megmaradtak a dobozos állapotbál :)

MARNEUS 2016.05.02. 10:47:37

@Petrow: Köszönöm :D
Teljesen jogos az észrevétel ! Megcsinálom a GS munkát de :
1. Sietni kellett , hogy K23-ra elkészüljenek.
2. Későn találtam tutorialt erre.

De ha megvan akkro majd arról is tudósítok . Terveim szerint Mester darabokat csinálok és leöntetem !

Ha esetleg még annyira elhúzod a könnyülovasság projektet akkro nyugodtan átpasszolhatod a lovakat :D De legalább is 5 db-t :D :D :D

MAC

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) Fantasy (7) fantasy (1) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása