FFCS History és egy kis mutáció

SZERZŐ: goblinpirate 07:58

Üdv mindenkinek!

Újra itt vagyok hogy kicsit frissítsem a blogunkat, ez alkalommal egy kellemesebb témában. Először is egy kis meghatározás, mi is az az FFCS.

Körülbelül 2 éve lehetett hogy Maxx Inkvizítoron felvetette az ötletét annak hogy rendezhetnénk egymás között figura ajándékozást, nemzetközi fórumon(CMON) bevált,így miért ne? Viszonylag szűk a hobbisták köre, így jó ötletnek tartottuk, hogy ilyen módon is öregbítsük az ismeretségeket egymás között.

Alapvetően ez után életbe is lépett a dolog, egyszerű szabályokkal, ne 150Ft-os figurát fess ki a másiknak, és próbáld meg kihozni a festésedből a maximumot, amennyire lehetséges.

Ez lenne az FFCS aka Festett Figura Csere.

a Kezdetek óta benne vagyok az ajándékozók körében, immár negyedik alkalommal festettem, volt olyan forduló ahol rosszabb minőséget tudtam csak kiadni magamból, volt ahol jobbat, viszont a 3. és a 4. fordulóra úgy gondolom kitettem magamért kellőképp, ugye a 3. fordulós ajándék figurám lett tavaly Games Day-en Bronz helyezett Fantasy hős kategóriában, úgyhogy Trollfin kolléga egy dobogós modellt kapott a polcra :).

Nos, lássuk ténylegesen a festéseim, képekről nézve is látszik hogy igyekszem fejlődni festésileg.

Marine kapitány

 

 

FFCS1: Marine kapitány

Sokat nincs rajta mit mesélni, egyedül a palástját szeretem meg a kardját, a többi átlagos munka.

 

FFCS2: Káosz Sorcerer

Itt a második körben történt az hogy elsiettem az adott festést,összekaptam, megkaptam hogy tróger vagyok, így hamarjában festettem még egy modellt, ami ez a káosz varázsló volt, de ez sem volt egy nagy szám, de legalább jobb mint a másik.

 

FFCS3:Rackham - Griffin Thallion

Nos innentől lesz kicsit érdekesebb a dolog, eredeti kép alapján készített Griffin Thallion, összességében egész jól vissza tudtam adni az eredeti festést, jól is sikerült, szerettem nagyon ezt a modellt, főleg hogy ő hozta éltem első, de nem az utolsó díját :).

 

White Scar Veteran

White Scar Veteran

FFCS4: White Scar Veteran

Itt már annyival módosult a festés, hogy témát is kaptunk (Világos Jövő) ami alapján ki kellett találnunk hogy mit is festünk voltaképpen. Az én választásom az volt hogy a világos szóra építve, készítettem egy White Scar színsémás űrgárdistát, ami ugye fehér, az meg világos, ennyi :D.

Ez a kör kicsit laposabb lett, ugyanis 5-en festettünk csak, viszont kellett kepernem mert a festési színvonal viszont elég magasra került. remélem azért későbbi fordulókra kibővül a kör kicsit, vannak még sokan akik jól festenek, és szerintem ez egy jó gesztus.

 

Másik amire ki akartam térni, az az hogy végre sikerült a Skaven (patkány) seregembe festeni, méghozzá az egyik Rat Ogre képében, életem első patkány festése, jó lett, imádom :). Úgy tervezem hogy a speciálisabb egységek és hősök TTQ+ ba fognak készülni, és a sereg tömeg része, a sok klánpatkány meg slave meg ki tudja még mi nem, pedig egy szebb TTQ-ban aka Quickshade segedelmével.

Rat Ogre

 

Tegnap az űrgárdista befejezése mellett csináltam, sacc per kávé 4 óra festéssel, azt még nem álmodtam meg hogy milyen textúra lesz a talpon, alapvetően hirtelen felindulásból ültem le őt is kifesteni :D.

Egyelőre ennyit tőlem nektek, hamarosan újra jelentkezem.

Képeket nagyban szokásos mappában találjátok:

picasaweb.google.com/108815255237549092407/Blogroll

2012 ápr. 06

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr324367038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sírógép 2012.04.06. 09:35:27

Tippi fejlődsz ez azért látszik.Csak a rászánt idő az ami sokszor a minőségen változtat.A kilométer a kezedben van viszont sajnos az a fajta festés ugyen nem feltétlenül a festés minőségét javítja(TTQ szintig igen,de a versenyekhez nem(saját tapasztalat :) ))
Jó lett a WS veteran is, egy kis pigment a lábszárán nagyon feldobta volna szvsz.Jobb ,hogy nem áltál neki másképp a koszolásnak

kabaman 2012.04.06. 12:17:13

Ha nem tettél volna egy Picasaweb linket kinagyítható képekkel, csörgőkígyót tettem volna a festődobozodba :-)

A helyesírásra nagyon ügyelj és arra is, hogy a szöveg a megfelelő kép alá menjen. Sajnos ezek a kis dolgok élvezhetetlenné teszik a bejegyzésed olvasását.

A tartalom és a festések viszont csillagos ötös, személyes kedvencem a patkányogre. Hajrá!

goblinpirate 2012.04.06. 17:14:09

@sírógép: Igen, alapvetően ha elkapkodom, összecsapom az adott festést, akkor az nagyon sokat tud rontani az összképen, az a baj velem hogy sokszor türelmetlen vagyok mert annyira kifestve akarom már látni az adott egységet/modellt, ezen próbálok az utóbbi időben változtatni, ha nem bérfestős tömegről van szó :).

Őszinte leszek, féltem próbálkozni koszolni, hogy elrontom csak vele a modellt,ezért inkább hagytam:P.

@kabaman: Anno amikor megkaptuk hogy kicsik a képek, megbeszéltük hogy így fogjuk a cikkekben elérhetővé tenni a képeket, így mindenki meg lehet elégedve:).

Helyesírással akad problémám, igyekszem orvosolni, öhm, a megfelelő kép alatt vannak a szövegek, mondjuk általában a kép fölé szoktam biggyeszteni, most ebben a cikkben így sikerült.
Tartalommal meg mindig igyekszem szolgálni, érthetőre, olvashatóra írni a cikket, és nem olyanra hogy a második mondat után az ember bezárja.

sztyopper 2012.05.02. 18:23:28

Jó kis cikk lett.
még emlékszem rá, hogy mindig ment a nyafogás, amikor lehúzták a figurádat fórumon.
Ma ennyi tapasztalattal mit mondanál az első figuráidra? :-)
Azt nézegetem, hogy mostanában milyen jó kis dísztalpakra teszed a figurákat.
Pár hónapon belül, egy boldog faeszterga tulajdonos leszek, úgyhogy ha kell talp szólj bátran(Már félig kész az eszterga, moci kell rá, meg elektronika).

goblinpirate 2012.05.02. 19:31:00

@sztyopper: Hát azt mondanám rájuk, hogy kritikán aluli teljesítmény, de nem csak az elős figurákra, sok bérfestésre is, mert nekem nem tetszik jó pár, viszont megrendelők meg elégedettek voltak, ott meg igazán nem az én szavam a döntő súlyú :D.

Nagybátyámnak az egyik barátja csinált nekem körülbelül 8-10 dísztalpat, esztergált, és elég jók, de majd téged is nyaggatlak ezzel:).

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) fantasy (1) Fantasy (7) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása