Coolmini rendelések, készülgetés Gd-re..

SZERZŐ: goblinpirate 15:41

Üdv néktek, kik az igaz utat keresitek!

Elég régóta lapul mindenki itt a házunk táján, hosszas nyaggatás után elővettem képzeletbeli tollam és úgy határoztam hogy elregélem nektek mi újság nálam.

Múltkor Inkvizítoron Máté(Pécsi O.B.S klubtag) árult 2 limitált kiadás figurát, egyik az általam régóta keresett Studio McVey féle varázslónő és a démon szolgája volt, a másik Phonecia volt a Guild of Harmony-tól. Mindkettő remekbe szabott figura, de inkább az előbbre fájt nagyon a fogam. Írtam is a kollégának, körülbelül kiírás után fél órával, mondanom sem kell hogy már elkéstem, mindkét modellt elhappolták előlem. Ebből adódó depressziómat úgy orvosoltam hogy felmentem Coolminire és kinéztem magamnak kárpótlásul 2 modellt, az egyik az említett Phonecia modell volt, a másik pedig a Kabuki Miniaures-től a 21. Century Pin Up sorozat Helloween-i limitált kiadású boszorkája lett.

Mivel az én bankkártyám nem dombor nyomott, ezért nem tudok vele rendelni, így hát keresnem kellett ismeretségi körömben egy olyan személyt aki megrendeli nekem a figurákat, szerencsémre Leaxe kisegített és megrendelte még aznap nekem a 2 modellt.

Ez úton is örök hálám neked ! :)

Ezen a héten Kedden meg is jöttek a figurák, épen és egészségesen, Phonecia-t már el is kezdtem festeni.

Mindkét modell gyönyörűen kidolgozott, a Kabuki féle modell ugyebár műgyanta, 3 kisebb buborékot találtam rajta, mint hiba, nem éppen egy Failcast minőség.
Csináltam róluk pár képet is:

DSCN8141.JPG

DSCN8142.JPG

DSCN8134.JPG

DSCN8136.JPG

Ezen felül szeretnék beszámolni a Gd-re készülő nevezések állásáról is. Nos, Krellt már sokan láthattátok( már akit érdekelt) , nos ő van eddig 100%-ig kész, rajta kívül félkész 3 nevezés, egy csapat javításra, és a Boncterem csapatából 2 fő vissza. elég sok nevezést tervezek/vállaltam be, ha beleszakadok is készen lesznek, ha nem is mind, de a legtöbb igen.


005.JPG

Bérfestések, nos velük eddig sem igazán floodoltam tele a blogot, most sem tervezem.
Felsorolás szinten:

                             - Tomb King:  3 kígyólovas és 3 szekér kész, vissza van még a nagy dög, aztán jön az utolsó adag belőlük.
                             - 15mm Demonworld elfek: 12 talpnyi van vissza belőlük, ezeket a hosszú hétvégén befejezem, jövőhéten leadom, és elhozom a törp sereg első felét, nyilván ugyanúgy 15mm Demonworld az is.

                            - MaXxxx Eldái: Ma befejezem a Raidert és a Hellion "kezelőket"

                            - Loki féle Vostroya: Ezekből múlt héten befejeztem a nálam lévő 6 Heavy Weapon teamet, cserébe kaptam pár hőst és henchment, mindenféle seregekből.

Ezenfelül Patriktól kaptam 2 Komisszárt és 2 Káosz Terminátor hőst, ezek lesznek még mostanában terítéken, plusz a hónap végén jön egy Infinity csapat is.

Nagyjából ennyi lett volna.
Kommenteket nyugodtan lehet alant firkantani bármilyen meglátásból.

2012 okt. 18

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr834856397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabaman 2012.10.23. 12:47:49

Fú Tippikém, megint sikeresen elhavaztad magad!
Fogadj fel egy asszisztenst.

Az én démonjaim akkor még sok-sok-sok ideig fognak várni a táskában.
Ha kell egy kis ösztönző-ital, szólj és keverek egyet pálinkából.

goblinpirate 2012.11.06. 15:55:14

Kaba! Vegyél egy nagy levegőt és nyugodj meg, a démonok Gd előtt kerülnek sorra,de ezt már mondtam régebben is :D.

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) Fantasy (7) fantasy (1) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása