Tervek a jövőre nézve...

SZERZŐ: MARNEUS 21:37

Üdv néked kedves Olvasó! 

Ezt a bejegyzést még tavaly Karácsony után Szilveszter előtt akartam megírni de aztán valahogyan nem jutott rá idő. Na szóval. Az ünnepek előtt a nagytakarítás forgatagában megtaláltam pár figura készletet amit napok leforgása alatt festésre kész állapotba hoztam. Ezek közül az egyik egy már négy éve pihenő projekt ám most a Games Day lendületével és lelkesedésével hajtva két nap alatt összehoztam amit már évekkel ezelőtt megálmodtam ! Az igaz , hogy még a talpat meg kell csinálni és kicsit át is kell tervezzem de lényegében kész a modell.

Nos lássuk

"The Carnifexkiller" Venerable Drednaught Ultramarine Chapter

SAM_3257.JPG

Őlordsága 4 évet pihizett mire idáig eljutott. Amikor évekkel ezelőtt megterveztem és nekiálltam a lábait már akkor szétvágtam és beállítottam egy lépcsőző , taposó pózba. Most elővéve a készletet egy rakat apró hibát találtam ami nem tetszett ezért szétszedtem és újra felépítettem. Az átépítésben igen nagy szerepet kapott a Gitárhúr ,a kisebb-nagyobb csövek a GS valamint egy kis Styrol. Jó pár gyári alkatrészt is felhasználtam az alapnak használt Drednaught modell mellett.

SAM_3255.JPGSAM_3256.JPGSAM_3258.JPGSAM_3259.JPGSAM_3260.JPGSAM_3261.JPG


Tervben van a figura legkésőbb a GD-re való kifestése. Aztán majd meglátjuk.

A következő festeni való egy Ogre Mournfang Cavalary lesz. Ezt még a 2012 Gd-re kértem kölcsön, hogy nevezhessek vele de sajnos tavaly még összerakni sem volt időm. Most pótoltam és reményeim szerint ez is hamarosan kész lesz tekintve , hogy a tulaja nagyon várja vissza ! 

SAM_3264.JPGSAM_3267.JPGSAM_3265.JPGSAM_3266.JPGSAM_3263.JPG

 A legvégére a legfincsibbet hagytam. Games Dayen sikerült beszereznem egy Confrontation Aberation Prime-ot a Bársonybéléses műanyag kitet. Legnagyobb örömömre annyi alkatrészt adnak hozzá , hogy egy kevés plusz munkával (na jó igazából nem kevés) és némi biztonsági másolattal két figurát is ki lehet tenni belőle.

SAM_3268.JPGSAM_3269.JPGSAM_3270.JPG

Mára ennyit a tervekről. Ezen kívül természetesen még vannak ötletek tervek (pölö minél több Malifaux figurát kifesteni) de az már egy másik bejegyzés lesz ! 

Kérdés , észrevétel, fika ,koment, akármi ide jöhet .

MAC

2013 jan. 18

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr705025267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Transferatu 2013.01.19. 10:04:13

Hojj!
Elég intenztíven átbarkácsoltad azt a drenyát, nem semmi! Én egyetlen dolgot hiányolok róla, de ez is harmadik megnézésre potyogott csak le, ez pedig a purity seal erdő, ami szerintem még tovább dúsitaná a cuccot, ráadásul a birodalmi design hemzseg tőlük...
A hátán a két "rúd", oda kerülnek még zászlók is?
Egyéb iránt király lett! :)
Az aberration prime dögnek mi lesz a funkciója? Malifauxos "proxy" (hú, ez azért sértő rá nézve), vagy verseny nevezés alapanyag?

MARNEUS 2013.01.19. 11:43:23

@Transferatu:
Köfi !
A Drenyán van Purity Seals de nem sok ez igaz ...ezt még akkor pótolom :D Igan a két rúdra még megy zászló meg mindenféle trófe és láncok :D
Az Aberration Prime az verseny alapanyag (vitrinbe) illetve a második az lehet , hogy MAlifauxba egy Proxy lesz (Lazarus vagy Desolation Engine )

MAC

Transferatu 2013.01.19. 12:18:53

@MARNEUS: Ééértem. :)
Szerintem a drenyára mehetne purity seal pl a lábszárvédőre, meg az ass-cannon "válldobozára pl. De nem belepofa, csak javaslat. Tessék befejezni és kifesteni, mert kíváncsi vagyok a végeredményre! :D

trollfin 2013.01.19. 12:23:27

Piszok meredek lett ez a drenya, persze a jó értelemben. Erről el is hiszem, hogy ősi és tápos. :D

MARNEUS 2013.01.19. 12:47:11

@trollfin: Köszi! :D Sok éven át terveztem és természetesen Transferatu is beleadta a maga ötleteit :D
Rendelésre készítek hasonlókat :D Bármilyen rendháznak :D

MAC

Cs@tLós 2013.01.19. 13:53:22

Vaú, mindegyik nagyon üt, a drenyáróo nekem is az jutott eszembe, hogy na, ezen látszik, hogy ez nem tegnap kezdte az ipart :p
De mint fantasy-párti, az ogréra és a cicájára szavazok, nagyon fincsi az összkép! Megérdeklődhetem, hogy milyen anyagokat használtál a bézhez?

MARNEUS 2013.01.19. 22:17:52

@Cs@tLós: Köszi!:) természetesen ...parafa vékony lap illetve vastag dugó valamint minden féle-fajta és méretű gyökérzet és levélzet ami a természetben megtalálható (hátsó kert vagy az út széle).
Ha van rá érdeklődés és időm is lesz rá akkor a közeljövőben csinálhatunk egy Basing tutorialt !

MAC

MARNEUS 2013.01.19. 22:18:34

@Transferatu: Meglesz !
Legkésöbb GD-re :D
Ez az egyes számú nevezés :D

MAC

sztyopper 2013.01.20. 08:41:20

Facák kérem facák.

basing tutorialt meg ha nincsen időd, akkor is csináld meg egy hónapon belül, me azé járnak a parasztok ide, hogy művelődjenek.
Ráadásnak a piacgazdaságnak is jót tesz ha sok magyar tutorialt óvas a paraszt. :)

Cs@tLós 2013.01.20. 14:25:59

@MARNEUS: Én abszolút támogatom az ötletet, a külföldiek nekem picit túlzásba viszik, 3 féle földet meg 5 féle gyurmát meg parafát meg kavicsot meg minden anyjukkínját rápakolnak, aztán a tied mégis jobban néz ki. Úgyhogy magyar tutoriált a népnek! :D

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) Fantasy (7) fantasy (1) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása