Keeper of Secrets házilag

SZERZŐ: Transferatu 19:55

Hojj!

Üdv mindenkinek, itt a démonológia szak idéző kara. Grimoárunk következő fejezetében az egyedi igények alapján
megidézett Slaneesh nagyobb démona, illetve démonnője következik. A bejegyzés hossza miatt előre helyezem a végeredmény prezentálását, utóbb pedig a hogyan készült fejezet következik, így aki csak a végeredményre
kíváncsi, nem kell végiglapoznia az oldalon.

Szóval, íme második idézésünk végeredménye - melette a méret belövéséhez szükséges áldozati orkkal.
sizecomp.jpg

Enyhén szólva sokkal tovább tartott a megidézése, mint nurgle apónak, bár a mérete is majd kétszer akkora.
A három kar, a farok megrendelő szempontjai alapján került a formába. A kivitelezés többi részlete "saját" ötlet. Forgeworld behatást nyomokban tartalmazhat!

Néhány szempont, ami a készítés és tervezés során agyi előtérben lebegett:
1. nem szeretem az új vonalas daemonette-ek formavilágát, a buja démonnőkből zombi bansheekat csináltak, amik még nyomokban sem tartalmaznak szexuális zaklatást. A démonettek mint alap, ez volt a kezdő felütés, ezt a megrendelő kérte.
2. A több sorban rendeződő "tőgyek" számomra szintén nem a bujaságot, hanem szoptató négylábú állatokat juttatják eszembe, így ezt is inkább kivettem a kellékek közül.
Nekem ne mondja senki, hogy természetfeletti kisugárzásuk teszi vonzóvá a démonetteket, akik jelen verzió szerint egyébként bűnrandák! :D
3. mivel fantasy-hez készült a dög, ezért próbáltam középkoriasabbra venni a formát. a Szarv pl a középkori női "sapik" formáját igyekezik visszaadni, kicsit csavart verzióban...
Ezek után jöjjenek a fordulatok:

turnaround1.jpgturnaround2.jpgA szándék a lényeg, legalábbis remélem, elfogadható ez a legerősebb kritikák megfogalmazói felé, miszerint ez életem második GS melója, így, ha a formai kivitelezés hagy is maga után kívánnivalót, azért második próbálkozásnak csak megteszi (én ezt próbálom elhitetni magammal, de roppantul önkritikus vagyok magammal. Szépet alkotni (esztétikailag, pl szép nő) sokkal nehezebb - számomra - mint valami bűnrandát (lásd Nurgle apó). Szóval még szoknom kell a GS szántást.
Emhol a részletek:details1.jpgdetails2.jpgSzóval, amint látható, nem sikerült bombabiztosra a bombanő. Nekem is vannak kritikáim magammal szemben. A két árnyalatnyi zöld jelenléte a klasszik GS és a folyékony GS jelenlétére utal, ugyanis folyékony GS-sel próbáltam eltűntetni a felületi egyenetlenségeket, váltakozó sikerrel.

Ezek után következzék a "boldog család", együtt, egy képen - az áldozati orkkal együtt:familyPortrait.jpg
Nyugger démon-papa vállvetve harcol megszerzett juttatásaiért az Ursula nevű démoni ápolónőjével.

Következzék a második rész, a hogyanvót?

Először is, készült egy váz stirolból. Nem drótvázat használtam, hanem a törzs és végtagok, egyebek "jellemző" befoglaló formáit vágtam ki és ragasztottam össze, mint egyfajta vázat. Voltak ilyen dinoszaurusz csontvázak is, fából meg műanyagból, amik hasonlóan működtek, és játékboltokban és makettboltokban is talán kaphatóak voltak...
Amint megvolt kb a váz, a test tömegét Fimo gyurmával töltöttem ki, erre ment később a GS.

slaneeshBody Step1.jpg

A fehér "csíkok" és kiálló bigyók még a stirolváz lázható részei.
a fej hasonlóan készült, mint a nurgle démon esetében. Fimo rögöt faragtam koponyaformára, kapott két golyót szemnek, majd erre ment rá a GS "bőr".slaneeshHead.jpg
A többit nem kell túlrészleteznem, rétegenként következtek a GS melók, a végtagok, és végül a likvid GS. A kard stirol, GS és gumicső ötvözete. Emhol:
slaneeshBody Step2.jpg

slaneeshBody Step3.jpg

slaneeshBody Step4A.jpgslaneeshBody Step4B.jpg

slaneeshBody Step5A.jpgslaneeshBody Step5B.jpg

slaneesh sword.jpgslaneeshBody Step5 detailsA.jpgslaneeshBody Step5 detailsB.jpg

Remélem, tetszik a végeredmény! Várom a kritikákat, észrevételeket, bármit - kivétel virágcsokrok. :D

2013 feb. 24

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr15102107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MARNEUS 2013.02.24. 21:01:53

CSapó kettő !!!!
Megvettük :D
Szép lett !
Ne szerénykedj a 2. Gs munka miatt ! Nagyon ütős lett!
Drakula akarom mondani Gratula :D
Várom a folytatást !

MAC

sztyopper 2013.02.24. 21:03:20

Szerintem faca lett ez is.
Én nem tudnék még ilyentet sem csinálni.

Transferatu 2013.02.24. 21:10:05

@MARNEUS: Hát köszönöm szépen! Tudom, kritikus vagyok magammal, de szerintem ez kell. különben hogyan fejlődnék tovább, ha nem tudnám, hol nem oké még a dolog? :D
Nincs egyenlőre folytatás, a dupla megrendelés ezennel teljesítve, és nincs még köv GS megrenderelés.
@sztyopper: Köszi szépen!
Ha minden igaz, holnap érkezik a postával a dolog felétek. :) Nyugodtan lehet kritizálni is, főleg ha ojjektív, illetve konstruktív (pl rakás GS "howto" tutorial videjó belinkelésével :D).

sztyopper 2013.02.25. 08:11:45

@Transferatu: Majd ha látom élőben koma.
Azt tudom, hogy nem én fogom festeni.
Viszont nem szeretek kritikát írni olyan dologról, amihez nem értek.

Transferatu 2013.02.25. 09:09:42

@sztyopper: Remélem hogy tényleg megérkezik ma, és egy darabban, illetve egy-egy darabban. :D
Esetleg festői oldalról megközelítve egy véleményt, mennyire lehet ezt elméletileg bajos vagy nem bajos festeni?

sztyopper 2013.02.25. 13:04:33

@Transferatu: Mivel én rosszul látok, és remeg a kezem, ezért én nagyon preferálom a nagy modelleket.
Igaz, hogy többet kell velük dolgozni, de látványosabb a végeredmény, mint egy 3 centis valamin.A 3 centis valamiknek kell szép dísztalp, meg vakítás, hogy el tudd adni egy versenyen, a nagy modellek akár magukban is látványosak egy egyszerűbb talpon.
A démonetten közelebbi képeken láttam némi felületi egyenetlenséget, meg repedést, de kis utómunkával azt el lehet tüntetni.
Sőt festés közben, árnyékolással is meg lehet vakítani a parasztokat, ha van egy kis hiba rajta. Jó és szép árnyékolással még sorját is el lehet tüntetni, úgy hogy nem feltünő.

kabaman 2013.02.26. 06:54:30

Na, én is idetrollkodok egy kicsit. :-)

Nagyon szép a kidolgozás, de különösen a haja és a feneke tetszik, az kifejezetten jól sikerült. A vevő kérésének szerintem 100%-osan eleget tettél, szóval nagy baj már nem lehet. A kidolgozás pazar, a ZC-vel (Zöld Cucc - magyarosítva) remekül bánsz.

Ami nekem nem tetszik, a feje. A csókos szájjal semmi bajom, de a szemgolyók szerintem egy icipicit nagyok lettek, ettől kicsit úgy néz ki, mint egy afró amerikai középkorú nő a kisboltban, aki a mosópor miatt reklamál :) De ez csak az én személyes véleményem.

Transferatu 2013.02.26. 08:07:16

@sztyopper: No, köszi a festős észrevételt! :) Jó lenne még beszerezni egy-két eszközt, hogy én is el tudjam végezni a javításokat, sajna még hiánycikk a normális modell-reszelő/csiszoló szett. Ez még mindenképp beszerzendő. A tömítések meg, hát tényleg gyakorlolnom kell, mert hiába a folyékony ződcucc, még mindig nem az igazi - ezek láthatóak a képeken.

@kabaman: Köszi, ez nem trollkodás volt, igazad van. A nagyobb szem direkt szándék volt (slaneesh-nél említik a nagy fekete szemeket, mint szinte minden démonon megjelenő elemet) ezek a festésnél kaphatják majd meg a végleges külsőt, remélem jól fog sikerülni a gazdinak. És hogy feka hölgyre hasonlít? Ez valahol tudat alatt szándék volt, hogy az afro hölgyek természetközelebbi erotikusságát (már amelyiknek van) beleszőjem valahogy (lásd kancasegg is), mint kvázi prehisztori termékenység szobrok, stb. Ami pedig valahogy mindig beugrott a figuráról, amikor csináltam, az a köv:

www.youtube.com/watch?v=2ImZTwYwCug

Akinek nem izlése, ne vegye magára, én jót szórakoztam rajta a GS-meló közben. :D
Főleg mikor próbáltam összemixelni a zenét a slaneesh-sel. XD
Ettól függetlenül a "szépség"ideál úgysem diktálható, ha kevésbé jön be az afro formavilág, semmi kifogásom nem lehet ellene. Ha túl öreges feje lett, az viszont az én hibám. Köszi az észrevételt, igyexem a legközelebbit - ha lesz - nagyobb odafigyeléssel készíteni. :)

Köszi az észrevételeket, próbálom beépíteni a kövibe!

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) fantasy (1) Fantasy (7) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása