Egyszerű talp készítése

SZERZŐ: goblinpirate 17:55

Üdv Mindenkinek!


Nagy a csend felénk úgyhogy úgy döntöttem hogy összedobok egy egyszerűbb kis cikket, hátha Sztyopát is motiválom ezzel kellőképp :D.

Nos, éppen az Arkham City-s figurákat készítem elő festésre, sorjázás, puttizgatás megvolt, nemrég pedig a talpakat is megcsináltam.

Alapvetően egy nagyon egyszerű Urban (városi) jellegű talp készítését szeretném bemutatni, annak is két változatát.

Elszőr is, mi kell hozzá: - Putty ( Én Yellow-Grey Milliput-ot használtam, de kb teljesen mindegy milyen fajta)
                                    - Egy darab parafa

                                    - Szike

                                    - Sculpting Tool

                                    - Base

DSCN8406_1.JPG


1. Változat:


Ezt még a tavalyi festős Jam-en lestem el Ubitól és Tomitól, gyúrunk egy kis labdát a Putty-ból, megfogjuk, rányomkodjuk a base-re, úgy hogy töltse ki az egészet, ezután a felesleget a talp széléről szikével eltávolítottam, és utána bevizezett ujjal áttöröltem a felületet, ezt azért mert ujjlenyomatos lett.

Ez után fogtam a parafa darabot, és rányomkodtam a felületre, ennyi volt az egyik módszer.

Csináltam két béna videót is hogy érthetőbb legyen (néha bénán fogalmazok).

DSCN8407.JPG

DSCN8408.JPG

2. Válozat :

A parafás részig követi az első változatot, itt annyi a plusz, hogy utána a felületet szikével vagy sculpting tool-al "behúzzuk", értem ezt úgy, hogy random módon megpróbálunk térkő hatást elérni.Aki nagyon precíz akar lenni, az megpróbálhatja vonalzóval behúzni a vezérvonalait hogy, tökéletes kockákat kapjon, nálam teljesen random volt.

A képen jobban érthető talán :D.

DSCN8411.JPG

Alapvetően ennyire egyszerű a dolog, szerintem elég frankó ahhoz képest hogy percek alatt elkészíthető.

DSCN8412.JPG

Festés része megint csak gyors és hatásos:


Szürkével 2 rétegben lekentem ( Dawnstone), első réteget felvittem, hagytam megszáradni, a palettára nyomtam ki zöldet( Goblin Green) és barnát ( Beasty Brown) , és az alap szürkéből, a szürkét jól felvizeztem, a másik kettő már kevésbé, a szürkét felvittem jó vizesen a felületre, utána nem törölve ki az ecsetből a szürkét belemártottam a zöldbe, felpacáztam a szürkére, utána belemártottam a barnába, szintén felvittem a felületre, és ezt addig ismételtem amíg nem voltam elégedett az eredménnyel.

Alapvetően a színek összemosódnak a felületen.
 Miután megszáradt, hígított Black Ink-el, bemostam a mélyebb részeket, és miután ismételten megszáradt, át szárazecseteltem Wolf grey-el, és a legvégén fehérrel.

Egyszerű, gyors és játékra tökéletes, remélem tudjátok majd hasznosítani.

Jó festegetést.
Tippi.

2013 aug. 09

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr895454054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) Fantasy (7) fantasy (1) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása