FőnixCsarnok Mester és Tanítvány Online festőverseny

SZERZŐ: goblinpirate 18:06

Ahoi kedves olvasók!

Úgy tűnik az utóbbi időben én tartom a lelket a blogban,ebből adódóan ismét itt vagyok egy cikk erejéig :).

Áprilisban meghívást kaptam Facebook-on egy Malifaux-os online festős versenyre, ami a Főnixcsarnok szervezésében került megrendezésre. Május 5.-ig kellett egy mester szintű figurát és egy hozzá valamilyen módon köthető segítőt kifesteni.

Túlzott kikötések nem voltak, festési fázisokban készüljenek képek a festés állásáról, minél több, annál jobb, és Május 5.-ig mindenki készüljön el.

Mivel Nicodemet és kis oszló samurai barátait kifestettem már, ezért ők kiestek a szórásból, Mcmourning és Sebastian is már festve van (igaz javítani kell), így ők is kiszanálódtak.

Egyedül a Perdita dobozom volt még szűz, ott csak összeraktam a modelleket,sorjáztam,alapoztam, talpra tettem őket. Ebből következett hogy Perdita lesz a mester festésem, és mellé valaki a dobozból, nos ezen a ponton körülbelül naponta másik figurának estem neki, végül Francisco-ra esett a választásom. Alapvetően ő a legszimpatikusabb karakter még a dobozban Perdita mellett, plusz festésileg is lázba hozott a modell.

Francisco-val kezdtem a sort, viszonylag hamar elkészültem vele, fém részeket kizárólag csak NMM-el csináltam, elégedett vagyok, de nyilván nagyon kezdő szinten megy még a technika. Nagyjából az alap séma mellett maradt, főleg azért mert általában tetszik amit látok, bár most is megkaptam hogy kicsit fantázia mentes a séma, nem mintha nem tudnék magamnak színsémát kitalálni :P.

Viszont pozitív visszajelzés több volt, mind a többi nevező, mind az inkvizítoros kollégák részéről.

 

 

 Perditával már nehezebb dolgom volt. Körülbelül négyszer kezdtem újra a festést, főleg mert egyszerűen nem tudtam elfogadható bőrt kreálni neki. Még így sem vagyok elégedett a bőr részekkel, viszont már nem akartam tovább szuttyogni vele.

Vannak modellek amik festésével nagyon megszenvedek, Perdita tipikusan ilyen volt. Első ízben próbálkoztam a vizes póló hatással, hát, nem lett olyan jó, bár utólag jöttem rá mégis hogyan kellett volna korrektül megcsinálni, de úgy érzem hogy ő már így marad.

Az még bosszant kicsit hogy nem tudtam szemeket festeni neki,egyszerűen nem lehet úgy befesteni őket, hogy ne nézzen ki tőlük a modell bénán, viszont engem kifejezetten zavar ha egy modellnek nincs szeme, így saját figuráknál ügyelek erre, itt mégis kénytelen voltam lemondani róluk.

Az általam elvárt festési szint meg van nála is, majd a kalapot kell kicsit szebbre megcsinálnom, és akkor korrekt.

Alapvetően 5.-én délután fejeztem be nővéremék-nél, elég húzós volt, de nem akartam semmiképp szégyenben maradni. Sajnos a kép nem adja vissza teljes valójában a festést, de egyelőre ilyet sikerült kattintanom.

 Nagyon örülök hogy sikerült első helyezést elérnem, bevallom, pofátlanul nyerni akartam, főleg mert élek - halok Tominak köszönhetően a Malifaux-ért, bár játszani még nem volt lehetőségem, modellek tekintetében viszont bele vagyok őrülve a témába :).

Remélem lesz még hasonló kezdeményezés, ahol szintén megmérettethetem magam. És ez úton is drakulálok a többi résztvevőnek az elért teljesítményükhöz! :).

Nagyobb méretű képekért forduljatok a szokásos mappához !

plus.google.com/photos/108815255237549092407/albums/5720799286759329281

Nemsokára újra jelentkezem, addig is dobjátok a kommentek-et, és észrevételeket!

 

2012 máj. 08

A bejegyzés trackback címe:

https://tmtmanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr694496665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MARNEUS 2012.05.08. 19:35:00

Drakula

Akarom mondani Gratula! nyertél is valami ajándékot vagy ez csak a dicsőségért zajlott ?
egyre jobban kitűnik , hogy mennyit fejlődtél mostanában ! Úgy hiszem idén sokunknak fel kell kötni a nacit (köztük nekem is ) ha téged akarnak maguk mögé utasítani az idei GG-n
Nincs a közeledben senki akivel lehetne Malac-fúzni ???Mert most már ideje lenne nem csak a figurákba beleszerelmesedni hanem a játékba is amiről bátran állíthatom , hogy minden idők egyik legjobb , legegyedibb Wargameje...jeee :-D
Na de még 1 x Fratula....

Hamarosan én is érkezem pékekkel meg lejegyzéssel csak a Templomot be kell még fejezzem (már nics vissza sok belőle )... de elötte pótolnom kell a ragasztókészletemet ami most mondta be az uncsit ! .....
...
..
.
.Szóval hamarosan !

MAC

goblinpirate 2012.05.08. 19:51:59

@MARNEUS: Nyertem ajándékot is, csak még nem tudom mit :D.

igyekszem folyamatosan fejlődni,de bérfestések azért kicsit visszafogják az embert. Viszont idei Gd-re rengeteg nevezést viszek, 2 már most megvan, de nem hiszem hogy nagyon próbálkozni kellene engem lenyomni,rengeteg szép nevezés volt már tavaly is.

Nem igazán van akivél tudnék malifózni, itteni barátommal beszéltük múlt héten h kéne, de jövőhéten már költözök haza, szóval minimális az esély rá.

Várom a cikked !

kabaman 2012.05.08. 20:05:23

Ejha... ez a vizespólós effekt emelte Perdita amúgyis elképesztően magas f@szcibáló esztétikai értékét, nekem nagyon bejön! És nem csak azért... :-)

MAC:
Sokan akarják felkötni a nácit? :-)

goblinpirate 2012.05.08. 20:33:25

@kabaman: általában tetszik mindenkinek, én vagyok nagyon kritikus szegénnyel :D.

DrCsernus 2012.05.08. 20:37:55

Pont tegnap olvastam a vizespólós festésről, csak nincs hozzá figurám, de nekiálltam faragni egy mexikói hölgyet, akin ki akarom próbálni. Micsoda egybeesés :D

Amúgy grat, szépek lettek. Én is mindig a hivatalos alapján festek, mert teljesen jók, és a kártyákkal se keveredek össze.

goblinpirate 2012.05.08. 20:58:51

@DrCsernus: Faragáshoz sok sikert kívánok, nekem egyszerűen nincs hozzá kézügyességem , bár ha nekiülnék gyakorolni,lehet menne.

Azt a tutorialt elküldhetnéd valahol nekem :).

Hivatalos festések a legtöbb modellnél nagyon jók szerintem, ezért is szoktam "lemásolni" őket, mert nekem is egyezik az ízlésem velük.

sztyopper 2012.05.09. 12:57:00

Gratulálok Tippi faca lett mindkettő.
Speciális effekteknek én nem nagyon merek nekiállni, mert eddig az összeset elszúrtam valahol.
De te csak gyakorolj sokat, ha szeretnél az idei GG-n a zsűrinek tökéletesen megfelelni.
Én már tudom Maxxxtól, hogy hibátlan művet kell produkálni az aranyhoz. :-)

MA5X 2012.05.09. 23:13:26

@sztyopper: igy van :)

@Tippi:
ahogy inkv-on is irtam jok lettek, es jol erzed, hogy perdita gyengebb, mint a Francisco.
atlatszo ruha effekthez nem adtam anno par video-t? - -- figurines-tv-sen biztos rajta van,
- MMentorosokon nem vagyok biztos, azt hiszem ott nincs
- Torrentrol meg erdemes felkutatni a Jennifer Haley fele videot, mivel ott is van attetszo ruha (sok mas erdekes dolog mellett)

Amugy ahogy Inkv-on irta bbzs, kis kek glaze elferne ra,de ami nekem zavarobb, hogy a rafestett mellbimbok nagyon fura szogben allnak. Mintha elcsusztak volna a testrol. Azt hiszem, mert a ruha feluletenek a kozepere raktad oket es nem oda, ahol lenniuk kellene :)
hasznalhato borszint meg megprobaljuk valahogy osszehozni a festos hetvegen.

goblinpirate 2012.05.10. 10:42:59

@sztyopper: Örülök hogy tetszik, bár a te munkáiddal én is így vagyok úgyhogy ne add itt a béna festő látszatát :D.

@MA5X: Megvan a Haley videó leszedtem már, de egyszerűen nincs időm festős dvd-ket,videókat nézni, de úgy tényleg nincs :D Majd nyáron rácuppanok a témára.

Addig meg majd élőben megmutatod remélhetőleg hogy bőrnél mi a titok nyitja, meg a többi titkot :P.

sztyopper 2012.05.10. 12:08:49

@goblinpirate: Milyen festős hétvége?

Jelentkeznék rá.

goblinpirate 2012.05.10. 15:50:31

@sztyopper: Gerinél Május végén Maxx vezetésével megrendezésre kerül egy ilyen festős hétvége, amire megyek én, Tomi(MAC), Loki, Ubi is talán jön, okulunk a nagyoktól.

Geritől vagy Maxxtól kérdezd meg hogy beférsz-e még,szerintem simán.

sztyopper 2012.05.10. 17:53:35

@goblinpirate: Ja azt hittem nálatok lesz Sásdon.
Geri hol lakik?

MA5X 2012.05.10. 19:01:34

szerintem belefer, olyan sokan meg nem vagyunk (amennyire tudom) :), de veglegest Gerinek kell mondania, mivel nala fogjuk a napot lopni.

Es egy apro javitas: nem lesz vezetes. Az, hogy megprobalom atadni, amit tudok mellekszal, igazabol egy fokepp festes/modellezes irant erdeklodok osszeroffenese lesz alapban szabadprogrammal.

goblinpirate 2012.05.10. 19:25:45

@MA5X: Csak próbáltam szakmailag körülírni a leülünk közösen festeni és közben annyit iszunk amennyi jólesik témakört :D.

sztyopper 2012.05.16. 05:46:02

@goblinpirate: Nekem Dunakeszi kicsit messze van jelenleg, úgyhogy kihagyom, de nem volna rossz bandázni veletek.

goblinpirate 2012.05.16. 09:36:26

@sztyopper: Ma költözöm haza, héten gyere át valamikor :D

TMT MANUFAKTURA

A TMT Manufaktúra egy baráti társulás, amely egyedi figurák megtervezésével-kivitelezésével-festésével foglalkozik, ezenfelül tereptárgyak és terepasztalok készítésével.A blogunk célja, hogy minél szélesebb körben ismertek legyünk, hogy berobbanjunk a köztudatba, és természetesen hogy nyomon követhetőek legyenek a munkáink.

Tagok:

Bíró Sándor alias Transferatu (az első T): Grafikus tervezés, szkrecsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat. Beteg elménk által megálmodott világot Ő veti papírra.

Boros Tamás alias MAC(az egyetlen M) : Konvertálás, szkreccsbuild, tereptárgy készítés és minden egyéb kézügyességet megkívánó feladat.

Tombi Tibor alias Tippi (az utolsó T) : Festés

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (1) 2016 (3) 2017 (1) 40k (9) A (1) acolyte (1) angel (1) art (1) átvezető (7) baráti (2) beach (1) bemutatkozás (1) Bemutató (1) bike (1) brainstorm (1) character (2) Címkék (2) CMON meghívó (1) conversion (11) convert (7) counters (2) daemon (2) dark (1) day (1) deathskull (3) deff (2) diorama (6) dread (2) dreadnought (1) dwarf (1) DZC (4) épület (9) eszköz (1) évkezdő (1) fallen (1) Fantasy (7) fantasy (1) festés (9) flames (1) games (1) gamesday (6) grafika (2) green (9) greenstuff (2) heresy (1) ismertető (3) jam (1) Khador (5) kicsomagolás (2) kitbash (17) Kommentár nélkül (1) konvert (12) KOW (1) közös Cikk (1) malifaux (7) MalifauxJam (2) Móvár (2) nemzetközi (2) nurgle (1) of (1) ogre (1) ork (8) paint (6) painting (3) reklám (1) renowar (1) stuff (3) styrol (18) szabály (1) szkreccs (14) szpííd (2) talp (1) terrain (2) terv (6) törpe (3) Tutorial (7) Uj játék (4) Új játék DZC (3) unclean (1) verseny (9) waagh (1) war (1) warhammer (14) Warmachine (5) western (6) ww2 (2) Címkefelhő

Friss topikok

süti beállítások módosítása